محمد نوازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به تصمیمات اشتباه کادرفنی باخت/ ماشین‌سازی تیم با انگیزه‌ای است

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۵:۲۸:۰۲
کد خبر: ۷۷۲۴۵۲
استقلال به تصمیمات اشتباه کادرفنی باخت/ ماشین‌سازی تیم با انگیزه‌ای است
پیشکسوت استقلال گفت: معتقدم ضربات پنالتی نباید از جوانان استقلال شروع می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار استقلال و ماشین سازی در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: ماشین سازی تیم خوبی است که از بازیکنان با انگیزه برخوردار است. این تیم نتوانست در هفته‌های نخست لیگ به نتیجه مورد نظر برسد اما اکنون با تغییر کادرفنی توانست نتایج خوبی را کسب کند. 

وی ادامه داد: معتقدم بازیکنان استقلال بعد باخت مقابل سایپا و حذف از جام حذفی به خودشان آمدند و به احتمال بسیار زیاد با روند رو به رشد آبی‌ها مواجه خواهیم شد. شفر مربی بزرگ و با تجربه‌ای است اما در جام حذفی استقلال در دیدار با سایپا بدون برنامه به میدان رفت و نتوانست سایپا 10 نفره را شکست دهد.

نوازی با اشاره به اینکه استقلال به دلیل مشکلات فنی از جام حذفی کنار رفت، بیان کرد: وقتی بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شود بازیکنان با استرس بسیاری به سمت توپ می‌روند. معتقدم ضربات پنالتی نباید از جوانان استقلال شروع می‌شد. مخالف جوان‌گرایی نیستم اما گاهی در بعضی بازی‌ها نیاز به تجربه است.

وی با اشاره به اینکه متعجبم چرا شفر در جام حذفی از مهدی رحمتی استفاده نکرد، افزود: حسینی دروازه‌بان خوبی است اما در جام حذفی که بازی‌ به شکل  تک حذفی است و بسیار حساس، نباید از حسینی استفاده می‌کرد. لااقل در ضربات پنالتی با تعویض سید حسین حسینی، دروازه‌بان با تجربه را درون دروازه قرار می‌داد.

پیشکسوت استقلال در انتها گفت: استقلال جام حذفی را خیلی راحت از دست داد. امیدوارم در لیگ برتر تلاش کند تا در لیگ بتواند به سهمیه آسیا برسد. جام حذفی راحت ترین راه برای کسب سهمیه بود که متاسفانه از دستان آبی‌ها پر کشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز