فاطمه آقازادگان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی پتانسیل بالایی داشتند/ عملکردمان قابل قبول بود

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۰:۳۷
کد خبر: ۷۷۲۷۳۱
همه تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی پتانسیل بالایی داشتند/ عملکردمان قابل قبول بود
عضو تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: تیم‌های خوبی در این دوره حضور داشتند که همه با آمادگی بالا و پتاسیل خوبی در رقابت‌ها حضور داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های بسکتبال جوانان دختر آسیا در بنگلور هند برگزار شد و تیم ملی ایران در سطح B این مسابقات با رتبه پنجم کارش را به انتها رساند. در پایان این مسابقات فاطمه آقازادگان عضو تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

وی در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: حس خوبی بود ولی کسب نتیجه برای من و هم تیمی‌هایم از کسب این عناوین مهم تر بود. هرچند که در این دوره پنجم شدیم ولی به اعتقاد خودم نتیجه قابل قبولی به دست آوردیم. سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود. تیم‌های خوبی در این دوره حضور داشتند که همه با آمادگی بالا و پتاسیل خوبی در رقابت‌ها حضور داشتند. نسبت به سال گذشته نیز ما پیشرفت چشمگیری داشتیم. بازی هایی که واگذار کردیم همه با اختلاف خیلی کم بود. بنابراین این امید وجود دارد که در دوره‌های بعد نتیجه بهتری کسب کنیم.

آقازادگان با اشاره به پتانسیل بالیا تیم هند اظهار کرد: جدی ترین حریف ما در مسابقات کشور هند و قزاقستان بود. این دو تیم بازیکن های قدرتی خوبی را در اختیار دارند. تیم هند هم در دوره قبل و هم در این دوره عنوان قهرمانی را کسب کرد. بنابراین رقابت با چنین تیم‌هایی کار ساده‌ای نبود و در کل عملکرد خوبی داشتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز