مسابقات تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار می‌شود؛

استقبال خوب ترکمن‌ها از رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۷۲۷۳۸
استقبال خوب ترکمن‌ها از رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان
هنگام تردد در محل برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در دهکده المپیک عشق آباد، کارت شناسایی اعضای تمام تیم‌ها به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود و ساعت ورود و خروج آنها به طور دقیق ثبت می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حالی مسابقات جهانی وزنه برداری از روز چهارشنبه (9 آبان ماه) در عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان آغاز شده است، این مسابقات با نظم بسیار بالایی البته با تدابیر شدید امنیتی برگزار می‌شود.به طوری که در هنگام تردد در محل برگزاری مسابقات کارت شناسایی اعضای تمامی تیم‌ها به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود و ساعت ورود و خروج آنها دقیقا ثبت می‌شود. وجود تعداد زیاد ماموران امنیتی در محل برگزاری مسابقات، هتل‌ها و خیابان‌های اطراف نیز حکایت از همین مسئله دارد. البته نیروهای امسابقات تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار می شود.

هنگام تردد در محل برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در دهکده المپیک عشق آباد، کارت شناسایی اعضای تمامی تیم‌ها به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود و ساعت ورود و خروج آنها به طور دقیق ثبت می‌شود.در حالی مسابقات جهانی وزنه برداری از روز چهارشنبه (9 آبان ماه) در عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان آغاز شده است، این مسابقات با نظم بسیار بالایی البته با تدابیر شدید امنیتی برگزار می‌شود.به طوری که در هنگام تردد در محل برگزاری مسابقات کارت شناسایی اعضای تمامی تیم‌ها به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود و ساعت ورود و خروج آنها دقیقا ثبت می‌شود.

وجود تعداد زیاد ماموران امنیتی در محل برگزاری مسابقات، هتل‌ها و خیابان‌های اطراف نیز حکایت از همین مسئله دارد. البته نیروهای ارائه دهنده خدمات نیز در همه بخش‌ها پرتعداد هستند. میزبان مسابقات برای این بخش از دانشجویان و دانش آموزان استفاده کرده است که هر گروه با وظایف مشخص لباس‌های فرم به رنگ سبز، نارنجی و یا آبی بر تن کرده‌اند.

با اینکه ترکمنستان در رشته وزنه برداری آنچنان جایگاهی ندارد اما استقبال مردم عشق آباد از این مسابقات بسیار خوب بوده است.رائه دهنده خدمات نیز در همه بخش‌ها پرتعداد هستند. میزبان مسابقات برای این بخش از دانشجویان و دانش آموزان استفاده کرده است که هر گروه با وظایف مشخص لباس‌های فرم به رنگ سبز، نارنجی و یا آبی بر تن کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز