ماشین‌سازی ۰-۰ استقلال؛

توقف آبی‌پوشان در تبریز/ زور شِفر و مهاجری به هم نرسید

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۷:۵۳
کد خبر: ۷۷۲۸۱۷
توقف آبی‌پوشان در تبریز/ زور شِفر و مهاجری به هم نرسید
تیم استقلال در هفته یازدهم لیگ مقابل ماشین‌سازی متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم ماشین‌سازی و استقلال از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این بازی را ماشین‌سازی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی رضا خالقی‌فر دو موقعیت خوب را به دست آورد ولی در ضربات نهایی دقت لازم را نداشت و توپ به بیرون رفت. در ادامه بازی آبی‌پوشان نیز صاحب یکی دو موقعیت شدند ولی در نهایت ثمری برای این تیم نداشت و به گل نرسیدند. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. نکته حائز اهمیت در نیمه اول این بازی مصدومیت علی کریمی بازیکن استقلال بود که شفر مجبور شد در همان نیمه اول این بازیکن را تعویض کند.

با شروع نیمه دوم تیم استقلال بیشتر توپ را در اختیار گرفت ولی رفته رفته این تیم ماشین سازی بود که توانست بیشتر توپ را در اختیار بگیرد و موقعیت خلق کند که مهاجمان ماشین سازی دقت لازم را نداشتند. دو تیم در نیمه دوم چند تعویض را انجام دادند که بتوانند به گل برسند ولی این تعویض‌ها نیز در روند بازی تاثیری نداشت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال با یک امتیازی که از این بازی گرفت 15 امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت و تیم ماشین‌سازی نیز با 11 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز