ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس توان برد کاشیما و قهرمانی آسیا را دارد/ وظیفه ما ارسال انرژی مثبت است

۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۵:۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۷۲۸۹۶
پرسپولیس توان برد کاشیما و قهرمانی آسیا را دارد/ وظیفه ما ارسال انرژی مثبت است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه ما این است که فقط به تیم انرژی مثبت ارسال کنیم و آنها را حمایت کنیم تا بتوانند مانند بازی‌های گذشته به بازی برگردند و شما شک نکنید آنها می توانند حتما حداقل دو گل را در ورزشگاه آزادی بزنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم شکوری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن، در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا  گفت: نکته مهم درباره پرسپولیس این است که پرسپولیس در شرایطی که در این فصل داشت، یعنی محدودیت ها در جذب بازیکن به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و مشکلات بسیار عدیده‌ای که همه ما از آنها باخبر هستیم، تا همین جا هم بسیار بالاتر از انتظارات ظاهر شده است و باید قدر این تیم را دانست.

 وی در ادامه افزود: حالا که پرسپولیس تا اینجا با این اقتدار بالا آمده است، وظیفه ما این است که فقط به تیم انرژی مثبت ارسال کنیم و آنها را حمایت کنیم تا بتوانند مانند بازی‌های گذشته به بازی برگردند و شما شک نکنید آنها می توانند حتما حداقل دو گل را در ورزشگاه آزادی بزنند.

مدافع چپ  پای سال های نه چندان دور پرسپولیس در ادامه با اشاره به این موضوع که بسیاری معتقدند پرسپولیس باید در همان ابتدای بازی یک گل بزند اظهار داشت : من معتقدم این روش که ما از همان ابتدا باید حتماً به دروازه حریف آنقدر فشار بیاوریم تا خیلی زود به گل دست پیدا کنیم ،نمی تواند در این بازی کارساز باشد، چرا که این استراتژی از سوی ژاپنی ها به احتمال فراوان پیش بینی شده است. یادمان نرود پرسپولیس در دقیقه نود هم می تواند دو گل را جبران کند، فراموش نکنیم که پرسپولیس بارها در همین ورزشگاه آزادی چه نتایج خوبی را رقم زده است. نکته مهم این است که تیم با تمرکز و استراتژی خاصی که برانکو  روی آن کار کرده بتواند خواسته های سرمربی پرسپولیس را درون زمین پیاده کند و به امید خدا سرخپوشان با انجام یک بازی خوب می‌توانند نتیجه بازی رفت را جبران کند و در ادامه قهرمانی را نیز به خود اختصاص دهد،شک نکنید پرسپولیس توان برد کاشیما و قهرمانی آسیا را دارد.

شکوری  در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از نتیجه بازی چیست اظهار داشت : اگر بخواهیم دو تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس را باهم مقایسه کنیم به لحاظ مهره قطعا تیم ژاپنی سر تر است. اما  بازی رفت نیز پرسپولیس نشان داد که می‌تواند به این تیم گل بزند و خوشبختانه تیم پرسپولیس یک تیم همدل و یک دست است که می تواند قهرمانی آسیا را در ورزشگاه آزادی جشن می‌گیرد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد :مطمئناً هواداران و همه دست اندرکاران ورزش می دانند که این بازی برای ما از لحاظ بین المللی چه قدر اهمیت دارد ،علاوه بر این مهمانان بلند پایه ای که به کشور می آیند ،افرادی مهمی هستند و باید یک میزبانی خوب از آنها داشته باشیم و هواداران باید به  فکر یک مهمان نوازی ایرانی در روز بازی از تمامی میهمانان خارجی باشند تا ما بعد از دودهه بتوانیم در طول یک بازی نشان دهیم تا چه حد آمادگی برگزاری دیدارهای به این بزرگی را در کشورمان داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز