رضا کیخا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اردو شرایط بسیار خوبی دارد/ مسابقات جام جهانی یکی از مراحل کسب سهمیه است

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۲۰:۳۴
کد خبر: ۷۷۲۹۳۲
اردو شرایط بسیار خوبی دارد/ مسابقات جام جهانی یکی از مراحل کسب سهمیه است
عضو تیم ملی ژیمناستیک، گفت: مسابقات جام جهانی یکی از مراحل کسب سهمیه است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید رضا کیخا، عضو تیم ملی ژیمناستیک درباره وضعیت اردو آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی به میزبانی آلمان، گفت: اردوها از اول آبان‌ ماه برگزار شد و اکنون شرایط اردوها بسیار مناسب است. تمرینات به صورت منظم برگزار می‌شود و مشکلی در این حوزه نیست. فدراسیون هم همه تلاش خود را به کار گرفت تا اردوی با کیفیتی برای تیم ملی برگزار کند.

وی ادامه داد: مسابقات جام جهانی یکی از مراحل کسب سهمیه است. امتیاز گیری در این رقابت‌ها به صورت غیر مستقیم در کسب سهمیه کمک بسیاری می‌کند. اهمیت این دوره از رقابت‌ها نسبت به گذشته افزایش یافت زیرا کشورهای شرکت کننده در گذشته تیمی 6 وسیله کار اعزام می‌کردند اما امسال ورزشکاران تک وسیله کار هم اعزام می‌شوند که مسابقات را تخصصی‌تر و سخت تر می‌کند.

کیخا با اشاره به اینکه مسابقات جهانی بسیار سخت است، گفت: همه کشورهای شرکت کننده برای رسیدن به نتایج مناسب خیز برداشتند و نمی‌توان در این مسابقات گفت کدام تیم حریف سرسخت ایران است زیرا همه تیم‌ها تمرینات بسیار خوبی انجام دادند. ماهم در اردو تمرینات خوبی داریم امیدوارم بتوانیم در این دوره از رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

نظر شما