از نظر بدنی در بهترین شرایط ممکن بسر می‌برم؛

میرشکاری: انگیزه زیادی برای رویارویی با آمریکا داریم

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۴:۰۲
کد خبر: ۷۷۳۰۶۴
میرشکاری: انگیزه زیادی برای رویارویی با آمریکا داریم
بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: جام بین قارهای بهترین فرصت برای ما جوان‌ها است تا بتوانیم قابلیت‌هایمان را به نمایش بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی میرشکاری در ابتدا گفت: پیش از حضور در امارات، اردوی بسیار خوبی را در کشور پرتغال پشت سر گذاشتیم که باعث شد تا الان با آمادگی کاملی در دوبی حاضر شویم.

وی درباره میزان آمادگی خود گفت: از نظر بدنی در بهترین شرایط ممکن بسر می‌برم. سایر بازیکنان هم کاملا آماده هستند و چند بازی درون اردویی هم در پرتغال انجام دادیم که باعث شده از نظر تاکتیکی هم کاملا آماده باشیم. انگیزه بسیار زیاد و ویژه‌ای داریم تا امشب در اولین دیدار به مصاف آمریکا برویم.

بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: پنج الی شش بازیکن جوان هستیم که برای حضور در رقابتهای جام بین قاره‌ای به تیم ملی دعوت شده ایم. این مسابقات بهترین فرصت برای ما جوان‌ها است تا بتوانیم قابلیت‌هایمان را به نمایش بگذاریم و به نوعی خود را اثبات کنیم.

میرشکاری در پایان درباره بازی امشب برابر آمریکا در اولین گام گفت: بطورکلی مسابقات حساسی پیش رو داریم و اولین بازی هم امشب مقابل آمریکا است. امیدوارم پیروز این بازی باشیم تا اولین بازی که مهم‌ترین بازی هر تورنمت است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز