بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مطرح کرد:

سرخپوشان با تمام قدرت بازی خواهند کرد/ باید حواسمان باشد که گل نخوریم

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۷:۵۹
کد خبر: ۷۷۳۱۳۹
سرخپوشان با تمام قدرت بازی خواهند کرد/ باید حواسمان باشد که گل نخوریم
بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: در مقابل این تیم ژاپنی نباید احساسی بازی کنیم و ابتدا باید حواسمان باشد که گل نخوریم و در ادامه باهوش بازی کنیم تا به گل برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی کرمانی مقدم، بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: هیچ چیز تمام نشده، پرسپولیس باهوش بازی کند پیروز می شود. متاسفانه در بازی رفت پرواز طولانی، تغییر ساعت خواب بچه ها، مسافت زیاد هتل تا محل تمرین و مسابقه به کیفیت تیم لطمه زد، ضمن این که اشتباهاتی را هم در بازی داشتیم و همه این ها باعث شد پرسپولیس نتیجه را واگذار کند.

وی ادامه داد: نباید به بچه های پرسپولیس خورده گرفت، همه ما و مردم می دانیم که پرسپولیس با چه مشکلاتی روبرو بود و تیم با حداقل بازیکن و امکانات کارهای بزرگی انجام داد و تیم های سرمایه دار عربی را با وجود بازیکنان مطرح اروپایی و برزیلی شکست داد و به فینال رسید. هیچ چیز تمام نشده و بازی در آزادی قهرمان را مشخص می کند

کرمانی مقدم بیان کرد: مطمئنم که بازیکنان پرسپولیس در بازی برگشت هر چه که دارند را رو می کنند و با تمام غیرت و توان خود بازی می کنند و هواداران خوب پرسپولیس هم مثل همیشه تیم را حمایت خواهند کرد تا با یک روحیه بالا و سیستم خوب بتوانیم کاشیما را در تهران ببریم و قهرمان آسیا شویم. در مقابل این تیم ژاپنی نباید احساسی بازی کنیم و ابتدا باید حواسمان باشد که گل نخوریم و در ادامه باهوش بازی کنیم تا به گل برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز