پرسپولیس با اطمینان زیاد می‌خواهد نامش را در تاریخ هک کند؛

AFC: کاشیما باید از قله بزرگی در ورزشگاه آزادی عبور کند

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۰:۱۷
کد خبر: ۷۷۳۱۵۵
AFC: کاشیما باید از قله بزرگی در ورزشگاه آزادی عبور کند
کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را درباره دیدار کاشیما با پرسپولیس نوشت و شاگردان برانکو را متخصص کامبک توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت AFC، پرسپولیس شنبه این هفته در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر بازی را مقابل کاشیما آنتلرز آغاز می کند. تیم ایرانی اگر بخواهد برای اولین بار در تاریخش قهرمان آسیا شود باید از قله بزرگی در ورزشگاه آزادی عبور کند.  اما غلبه بر سختی ها کاری است که تیم برانکو چندین بار آن را انجام داده است و پرسپولیس با اطمینان زیاد می خواهد نامش را در تاریخ هک کند.

آخرین تیمی که در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با 2 گل عقب افتاد و در بازی برگشت کامبک داشت الاتحاد عربستان در سال 2004 بود. تیم عربستانی در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک مقابل سئونگنام باخت اما در بازی برگشت با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد تا قهرمان آسیا شود.

پرسپولیس در  مرحله گروهی در دیدار رفت مقابل الجزیره امارات با گل دقیقه ۹۶، با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و در بازی برگشت در دقایق پایانی با گل حسینی پیروز میدان شد.

بازگشت دوباره پرسپولیس که قابل توجه بود مقابل الدحیل شکل گرفت. پرسپولیس در بازی رفت در دوحه با یک گل شکست خورد و در تهران هم دروازه اش را باز شده دید ولی در ادامه 3 گل به ثمر رساند تا یکی از زیباترین کامبک ها شکل بگیرد.

پرسپولیس در نیمه نهایی در بازی رفت السد را در خانه با یک گل شکست داد اما در بازی برگشت موفق شد با گلزنی نعمتی و مهار عالی بیرانوند این تیم را کنار بگذارد و به فینال برسد.

اگرچه ظرفیت ورزشگاه آزادی ۷۸ هزار نفر ثبت شده است  اما در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا باید انتظار ثبت بیشترین حضور در ورزشگاه در تاریخ لیگ قهرمانان بود. 

نظر شما