مسابقات جهانی کاراته-اسپانیا؛

صادقی به جدول شانس مجدد بازگشت

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۲:۳۲
کد خبر: ۷۷۳۲۷۵
صادقی به جدول شانس مجدد بازگشت
فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان کشورمان پس از راه یابی نماینده ژاین به فینال به جدول شانس مجدد راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته از صبح امروز(سه شنبه) به میزبانی شهر مادرید و با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» آغاز شده است. در ادامه این مسابقات پگاه زنگنه در وزن ۶۸- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب نمایندگان کشورمان در نخستین روز از این رقابت‌ها هستند.

در ادامه رقابت‌های کاتای انفرادی، فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان پس از کسب دو پیروزی مقابل حریفان خود، سرانجام مقابل نماینده ژاپن شکست خورد. در ادامه با راهیابی "کیو شیمیزو" ژاپنی به فینال، صادقی هم به جدول شانس مجدد راه یافت و به مبارزاتش در این گروه ادامه می دهد. فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان که ۷۴ کاتارو حضور دارند.

ابوالفضل شهرجردی نماینده کشورمان کار خود را برتری  ۵ بر صفر مقابل «یوکی یوجیهارا» از سوئیس آغاز کرد و در ادامه با همین نتیجه «آلساندور آمادو» از بلژیک را از پیش رو برداشت. شهرجردی در سومین مبارزه نیز با نتیجه ای مشابه در پیکار با «کای ترونگ» از سوئد به برتری دست یافت. این کاتاروی کشورمان مبارزه چهارم را ۳ بر به نماینده آلمان واگذار کرد و با باخت حریف آلمانی به کاتاروی ژاپن، شهرجردی از گردونه رقابت ها حذف شد.

نظر شما