مسابقات جهانی کاراته-اسپانیا؛

شهرجردی با سه پیروزی و یک شکست حذف شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۹:۳۷:۲۸
کد خبر: ۷۷۳۲۸۹
شهرجردی با سه پیروزی و یک شکست حذف شد
ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتای مردان در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با سه پیروزی و یک شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته در حالی از صبح امروز(سه شنبه) به میزبانی شهر مادرید و با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» آغاز شده است. در ادامه این مسابقات  ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی هم در کاتای بانوان، پگاه زنگنه در وزن ۶۸- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب نمایندگان کشورمان در نخستین روز از این رقابت‌ها هستند.

امروز در نخستین روز از این رقابت‌هاکاتاروهای مردان به روی تاتامی رفتند و در این بخش که ۸۵ کاتارو حضور داشتند، ابوالفضل شهرجردی نماینده کشورمان کار خود را برتری  ۵ بر صفر مقابل «یوکی یوجیهارا» از سوئیس آغاز کرد و در ادامه با همین نتیجه «آلساندور آمادو» از بلژیک را از پیش رو برداشت.

شهرجردی در سومین مبارزه نیز با نتیجه ای مشابه در پیکار با «کای ترونگ» از سوئد به برتری دست یافت. این کاتاروی کشورمان مبارزه چهارم را ۳ بر به نماینده آلمان واگذار کرد و با باخت حریف آلمانی به کاتاروی ژاپن، شهرجردی از گردونه رقابت ها حذف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز