هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

برتری شهرداری گنبد مقابل سایپا/ صدرنشینی ورامینی‌ها تثبیت شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۶:۳۵
کد خبر: ۷۷۳۷۸۵
برتری شهرداری گنبد مقابل سایپا/ صدرنشینی ورامینی‌ها تثبیت شد
در هفته ششم لیگ برتر والیبال شهرداری ورامین با شکست عقاب صدرنشین باقی ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم لیگ برتر والیبال عصر امروز با انجام 6 دیدار همزمان در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، ورامین، آمل و اراک برگزار شد که شهرداری ورامین با کسب پنجمین بردش در صدر جدول باقی ماند و شهرداری تبریز با شکست مقابل شهروند اراک به قعر جدول نزدیک‌تر شد. در یکی از مهمترین دیدارها که از ساعت ۱۶ در خانه والیبال و در حصور ۷۰۰ نفر  تماشاگر که اکثریت آن‌ها هواداران متعصب گنبدی بودند در حالی بین بین دو تیم بالای جدولی برگزار شد که تیم رده پنجمی سایپا تهران که پس از برد هفته گذشته برابر پیکان از بحران خارج شده بود میزبان شهرداری گنبد رده چهارمی بود اما نارنجی پوشان از همان ست نخست تسلیم بازی هماهنگ و تشویق‌های بی امان گنبدی‌ها شدند و با وجود انکه توانستند در ست دوم کار را به تساوی بکشانند اما در نهایت با نتیجه سه بر یک برابر شهرداری گنبد شکست خوردند تا شاگردان پیمان اکبری با سه برد و ۱۰ امتیاز جایگاهشان در رده پنجم را در خطر ببینند.

در سوی مقابل شاگردان ارمشی دست به کار بزرگی زدند چرا که ضمن کسب پنجمین پیروزی برای شهرداری گنبد، توانستند با رساندن مجموع امتیازاتشان به عدد ۱۴ به رده سوم صعود کنند. ست‌های این بازی مهیج با امتیاز‌های ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۴-۲۶ و ۲۲-۲۵ به سود شهرداری گنبد پایان یافت تا روز‌های پرنوسان سایپا با پیمان اکبری همچنان ادامه داشته باشد. در یکی از مهمترین بازی‌ها شهرداری ورامین صدرنشین موفق شد در ادامه نوار پیروزی‌هایش برابر عقاب نهاجا با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یابد و با پنج برد و ۱۶ امتیاز مقتدرانه در رده نخست جدول بایستد.  اما در مهمترین بازی هفته ششم، تیم پیکان تهران موفق شد در اردکان برابر خاتم پرستاره با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد تا ضمن جبران شکست هفته گدشته برابر سایپا، با کسب پنجمین بردش ۱۵ امتیازی شود و به رده دوم جدول صعود کند.

در یکی دیگر از بازی‌ها شهروند اراک‌ توانست برابر شهرداری تبریز بحران زده با نتیجه سه بر صفر برنده شود تا با دو برد و هفت امتیاز خود را به جمع هشت تیم بالای جدول نزدیک کند. تبریزی‌های ۲ امتیازی هم بدون برد به رده دوازدهم سقوط کردند.

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا تهران یک - شهرداری گنبد ۳(۲۱-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۴-۲۶، ۲۲-۲۵)

خاتم اردکان ۱ - پیکان تهران ۳(۲۵-۱۹، ۱۹-۲۵، ۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵)

شهرداری ورامین ۳ - عقاب نهاجا صفر(۲۵-۱۹، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۹)

کاله مازندران ۱ - فولاد سیرجان ۱(۱۷-۲۵، ۲۵-۲۰، در ست سوم جریان دارد)

شهرداری ارومیه ۲ - پیام خراسان ۲(۲۵-۱۷، ۲۰-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۳ و در ست پنجم جریان دارد)

شهروند اراک ۳ - شهرداری تبریز صفر(۲۷-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۸)

دورنای ارومیه(قرعه استراحت)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز