مسعود سلطانی‌فر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شکست کاشیما دور از دسترس نیست/ پرسپولیس تا به اینجا قهرمان است

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۲۱:۵۰:۴۷
کد خبر: ۷۷۳۸۳۱
شکست کاشیما دور از دسترس نیست/ پرسپولیس تا به اینجا قهرمان است
وزیر ورزش و جوانان، گفت: شکست کاشیما در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نیست و امیدواریم فردا پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا از نتایج تاریخی فوتبال ایران است. در چند  ماه اخیر نتایج خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: نتایجی که تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی روسیه به دست آورد تاریخی بود. همچنین  در رقابت‌های آسیایی، المپیک جوانان و لیگ قهرمانان آسیا به  نتایج خوبی رسیدیم. برای نخستین بار بود که دو تیم پرطرفدار ایران همزمان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با رقیبان خود به رقابت پرداختند. خوشبختانه به این اتفاق بزرگ دست پیدا کردیم که یکی از دو تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا  صعود کند. سال‌ها است که تیم‌های ایرانی نتوانستند به این جام دست پیدا کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه امیدواریم با کسب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افتخار دیگری به افتخارات ورزشی ایران اضافه شود، افزود: این افتخارات ورزشی ادامه خواهد داشت و امیدواریم تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی برسد. سرخپوشان علی رغم اینکه دو فصل در نقل و انتقالات محروم بودند در گروه خود با تیم‌های قدرتمند به رقابت پرداختند و تا به اینجا قهرمان هستند.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه معتقدم فردا پرسپولیس با برد مقابل کاشیما و کسب عنوان قهرمانی دل ده‌ها ایرانی را شاد می‌کند، بیان کرد: ماه ربیع الاول ماه جشن و شادی است. بازیکنان پرسپولیس با هم متحد و هم قسم شدند تا این جام را فردا تصاحب کنند.

وی در پایان، گفت: پاداش حق قرمزها است. بازیکنان پرسپولیس واقعا جنگیدند. هرگز فراموش نمی‌کنم در دیدار با الدحیل علی رغم شکست در زمین حریف، کسی فکر نمی‌کرد که سرخپوشان بتوانند در نیمه دوم سه گل به ثمر برسانند و همینطور در دیدار با السد این تیم قدرتمند را شکست دهند. شکست کاشیما در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نیست و امیدواریم فردا پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز