دکتر مسعود سلطانی‌فر:

مسئولیت امور ایثارگران سنگین خواهد بود/ قاسمی از چهره‌های ارزشی، محبوب و خادم رزمندگان است

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۰:۱۸
کد خبر: ۷۷۶۱۸۸
مسئولیت امور ایثارگران سنگین خواهد بود/ قاسمی از چهره‌های ارزشی، محبوب و خادم رزمندگان است
سید قاسم قاسمی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مشاور وزیر امور ایثارگران منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه مشاور امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان گفت: تنها در دوره دفاع مقدس وجبی از خاک کشور از دست نرفت و ما توانستیم در جنگ تحمیلی قدرت نظامی خود را به رخ دنیا بکشیم، در طول سی ماه مذاکرات هسته ای منتهی به برجام، جهان صحنه قدرت سیاسی و دیپلماسی ایران بود.

دکتر سلطانی فر از تلاش های آقای خرم در مدت مسئولیت امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان تشکر و گفت: مسئولیت امور این عزیزان سنگین و کاری دلی و معرفتی است و خوشبختانه در مدت مسئولیت آقای خرم همکاران از ایشان رضایت کامل داشتند صمن اینکه آقای قاسمی از چهره های ارزشی و محبوب و خادم رزمندگان هستند. 

خرم مشاور پیشین وزیر ورزش و جوانان هم با قدردانی از دکتر سلطانی فر گفت: ایشان هم ایثارگر است و هم به این عزیزان علاقه زیادی دارد و در مدت پنج سال مسئولیتم هر درخواستی برای رفاه و برنامه های حوزه ایثارگران مبتنی بر قوانین داشتیم از جانب آقای وزیر مورد قبول قرار گرفت. 

سید قاسم قاسمی مشاور جدید وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران هم با تشکر از اعتماد دکتر سلطانی فر گفت: به عنوان یک سرباز در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر منشا خدمات بیشتر توام با رفاقت و همدلی برای ایثارگران و خانواده های محترم آنها باشم.

نظر شما