علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در آسیا برای خودش اسم‌ورسمی دارد/ آبی‌پوشان به اتحاد تاکتیکی خوبی رسیده‌اند

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۴:۴۴:۳۹
کد خبر: ۷۸۲۰۷۴
استقلال در آسیا برای خودش اسم‌ورسمی دارد/ آبی‌پوشان به اتحاد تاکتیکی خوبی رسیده‌اند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی ‌پوشان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان توانستند با انجام یک بازی رو به جلو و کارهای هماهنگ تیمی نشان دهند، به یک اتحاد تاکتیکی خوبی در زمین رسیده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد پرگل این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار برنا گفت: نتیجه سه بر صفر خودش نشان دهنده همه چیز است، خوشبختانه استقلال در این دیدار موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف بوجود آورد و یک بازی رو به جلو و هجومی را از خود نشان داد و توانست مزد زحماتش را با این برد شیرین کسب کند.

وی افزود: در این دیدار نسبت به بازی های قبل که استقلال بیشتر پاس به عقب می داد، آبی ‌پوشان توانستند با انجام یک بازی رو به جلو و کارهای هماهنگ تیمی نشان بدهند، به یک اتحاد تاکتیکی خوبی در زمین رسیده اند اما این دلیل نمی‌شود که برای ادامه فصل و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا باشگاه به فکر تقویت تیم نباشد.

بخش دیگری از صحبت‌های مهاجم سابق استقلال و تیم ملی درباره بازیکنانی بود که به این تیم اضافه خواهند شد، وی در این باره اظهار داشت: به نظر من استقلال در نوک خط حمله خود نیاز به یک گلزن شش دانگ دارد و ضمن اینکه جای یک هافبک خلاق و بازیساز‌ که بتواند مهاجمین را در موقعیت های تک به تک و گل قرار بدهد در تیم استقلال خالی است.

اکبرپور تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان حساسیت این فصل را درک کرده‌اند و  آبی پوشان پایتخت برای اینکه بتوانند در لیگ قهرمان شوند در ادامه نباید امتیاز از دست بدهند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز وضعیت به همین شکل است، البته در آنجا کار کمی سخت تر است اما استقلال در آسیا برای خود اسم و رسمی دارد و سال گذشته تا مرحله یک چهارم بالا آمد. بنده معتقدم این تیم می‌تواند با تقویت شدن از گروه سخت خود در آسیا صعود کند و ما هم نباید فراموش کنیم سایر همگروه های استقلال هزینه های سنگینی برای خرید بازیکن کردند و ما نیز باید در این زمینه سرمایه گذاری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز