شادی مهینی:

بازیکنان باید بازی تدارکاتی داشته باشند تا محک بخورند

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۰:۱۱
کد خبر: ۷۸۲۳۰۶
بازیکنان باید بازی تدارکاتی داشته باشند تا محک بخورند
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان گفت: ملی پوشان نیازمند بازی تدارکاتی هستند تا محک بخورند و در نهایت با توجه به گروه سختی که داریم بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال گفت: پس از مسابقات مرحله مقدماتی و استراحتی کوتاه، بازیکنان را در چند اردوی انتخابی دعوت کردیم و عملکردشان را مد نظر قرار دادیم.

وی ادامه داد: این اردو اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان است که از روز گذشته آغاز شده و تا 13 آذر ماه ادامه خواهد داشت. در واقع  اردوهای تدارکاتی به منظور آماده سازی تیم برای حضور در دور دوم مقدماتی قهرمانی آسیا به میزبانی لائوس که از 6 تا 12 اسفند ماه برگزار می شود، است.با تیم های لائوس، ویتنام و استرالیا همگروه هستیم. در گروه سختی قرار داشته و تیم های قوی را مقابل خود داریم. با توجه به گروه سختی که داریم بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

مهینی گفت: ملی پوشان نیازمند بازی تدارکاتی هستند تا محک بخورند و در نهایت با توجه به گروه سختی که داریم بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند. بازیکنان نیاز به بازی تدارکاتی دارند تا محک بخورند و کادر فنی با شناخت از نقاط ضعف و قوت تیم برنامه ریزی دقیقی نسبت به وضعیت ملی پوشان داشته باشد بر همین اساس درخواست بازی تدارکاتی  با روسیه، چین و بنگلادش را دادیم که اگر مورد تایید کمیته بانوان و کمیته فنی و توسعه قرار گیرد، رایزنی های مربوط به آن انجام شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان گفت: در این اردو و اردوهای دیگر علاوه بر برنامه های مختلف، بر روی کارهای تاکتیکی تیم، بازی در زمین های کوچک، تمرینات بدنسازی ، حفظ توپ و رسیدن به گل مرکز خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان و حضور تعدادی از بازیکنان تیم ملی در مسابقات لیگ، مجبوریم تا اردوها را به صورت فشرده برگزار کنیم.بازیکنان در استانهای خود شرایط تمرینی ویژه ای را ندارند تا آمادگی که در اردو کسب می کنند را حفظ کنند. بنابراین سعی مان بر این است تا با انجام تمرینات مداوم و در نهایت بازی های تدارکاتی روند مناسبی را در تیم ایجاد و در نهایت در بازی های سخت پیش رو موفق شویم.

نظر شما