مسعود قاسمی:

نتیجه اعتماد به بازیکنان جوان و باانگیزه را دیدیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۸۳۶۳۸
سرپرست تیم‌های ملی بسکتبال گفت: اعتماد فدراسیون و کادر فنی به جوانان با انگیزه جواب داد که نتیجه ان را در بازی با فیلیپین گرفتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روز گذشته تیم ملی بسکتبال کشورمان توانست با شکست تیم فیلیپین در شهر مانیل مجوز حضور در جام جهانی چین را کسب کند.ملی پوشان بعد از یک سفر طولانی به استرالیا و انجام یک بازی سخت و سنگین در برابر تیم ملی این کشور با امید برای کسب موفقیت، راهی مانیل فیلیپین شدند تا کار صعود را در این کشور یکسره کنند.

ملی پوشان بسکتبال با یک نمایش بسیار خوب،حفظ آرامش و انسجام و همدلی توانست بازی پایاپای و تماشایی برابر فیلیپین داشته باشد. ثمره تلاش ملی پوشان بسکتبال ایران صعود به جام‌جهانی چین در خانه حریف و در برابر دیدگان هزاران فیلیپینی بود که مشتاقانه تیم ملی کشورشان را تشویق می کردند.

سرپرست تیم‌های ملی بسکتبال درباره این پیروزی گفت: بعد از بازی سختی که در برابر استرالیا داشتیم با وجود شرایط دشوار به ویژه خستگی سفر و اثرات اختلاف ساعت، با یکدیگر هم قسم شدیم تا در فیلیپین نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. در فرودگاه شهر مانیل متوجه شدیم دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون با رایزن فرهنگی ایران در کشور فیلیپین به استقبال ملی پوشان آمده است. به جرات می گویم حضور رئیس فدراسیون در فیلیپین روحیه مضاعفی برای ورزشکاران بود.

قاسمی ادامه داد: طباطبایی ضمن استقبال از تیم بر شعار فدراسیون جهانی بسکتبال “بسکتبال خانه من است” تاکید کرد و از کادر فنی و اعضای تیم خواست بازی مقابل استرالیا را فراموش کنند و فقط بر روی برد فیلیپین تمرکز نمایند تا با این پیروزی دل مردم را شاد کنند.

وی درباره تیم ملی فیلیپین اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال فیلیپین به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای نبود و بازیکنان خوبی داشت. حضور چند بازیکن خارجی در ترکیب این تیم قدرت و سرعت فیلیپین را چند برابر کرده بود اما بچه ها سنگ تمام گذاشتند و با پیاده سازی تمامی دستورالعمل‌های مهران شاهین طبع به ویژه در کوارتر چهارم که شرایط بسیار حساس بود توانستند فیلیپین را شکست دهند. خدا را شاکرم که اعتماد فدراسیون و کادر فنی به جوانان با انگیزه جواب داد و حالا ایران هر روز به جام جهانی نزدیک تر می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز