جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم با چهره تیم برنده وارد زمین شویم/ معتقدم امسال بهترین لیگ در حال برگزاری است

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۸۳۸۵۱
تلاش می‌کنیم با چهره تیم برنده وارد زمین شویم/ معتقدم امسال بهترین لیگ در حال برگزاری است
سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: همیشه تلاش می‌کنیم با چهره تیم برنده وارد زمین شویم و امیدوارم در این بازی با وجود محدودیت‌هایی که داریم از امتیاز میزبانی خوب استفاده کنیم و برنده میدان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جبار قوچان نژاد، سرمربی تیم والیبال پیام مشهد، درمورد بازی با پیکان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: بازی سختی پیش رو داریم. نبود محمد موسوی در تیم به طور حتم کار را دشوارتر می‌کند. همیشه تلاش می‌کنیم با چهره تیم برنده وارد زمین شویم و امیدوارم در این بازی با وجود محدودیت‌هایی که داریم از امتیاز میزبانی خوب استفاده کنیم و برنده میدان باشیم.

وی درخصوص وضعیت کلی لیگ امسال خاطرنشان کرد: لیگ شروع چندان مطلوبی نداشت ولی رفته رفته بازی‌ها بهتر شد. خوشبختانه لیگ پویایی داریم. معتقدم امسال بهترین لیگ در حال برگزاری است. در سال‌های گذشته برخی تیم‌ها تک قطبی بودند و اکثر بازیکنان خوب و مطرح در یک یا دو تیم جمع می‌شدند و از همان روز نخست قهرمان فصل مشخص بود.

قوچان نژاد اضافه کرد: یکی از جذابیت‌های لیگ رقابت خیلی نزدیک تیم‌ها با یکدیگر است. چون به هیچ عنوان نمی‌توان قهرمان را پیش بینی کرد. اکثر تیم‌ها تا به اینجا از شانس قهرمانی برخوردار هستند. از طرفی با لژیونر شدن برخی بازیکنان نیز دیگر بازیکن‌ها هم فرصت حضور در مسابقات را پیدا کردند که قطعا می‌تواند در کشف استعدادهای جدید و تزریق آن‌ها به تیم ملی کمک شایانی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز