پرسپولیس تهران یک-ذوب‌آهن اصفهان صفر؛

انتقام پروفسور از علیمنصور/ گل شجاع حریف را ذوب کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۸۳۸۵۹
انتقام پروفسور از علیمنصور/ گل شجاع حریف را ذوب کرد
دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزها پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار معوقه از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 16:15 امروز سه‌شنبه سیزدهم آذر ماه 1397 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست با تنها گل شجاع خلیل زاده حریف را شکست بدهد تا 27 امتیازی شود و قبل از دیدار با سپاهان اصفهان به رده سوم صعود کند.

ذوب آهن آغازگر نیمه اول بازی بود. بازی در 5 دقیقه ابتدای به طور متعادل در میانه زمین در جریان بود.  در دقیقه 7 منشا صاحب موقعیت شد اما مدافعان سفیدپوش توپ را داور کردند. در دقیقه 8 پرسپولیس در پی خطا روی کامیابی نیا به یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ رسید. ارسال عالیشاه با ضربه سر منشا همراه شد و توپ از روی دروازه مظاهری به بیرون رفت. دقیقه 11 قرمزپوشان حمله ای را از سمت راست آغاز کردند و در نهایت ضربه بشار به ضربه دروازه تبدیل شد. در دقیقه 12 ذوب آهن از سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ارسال مسلمان در یک رفت و برگشت با اعلام داور، آفساید شد. در دقیقه 13 عالیشاه توسط بازیکن ذوب آهن متوقف و داور اعلام ضربه آزاد برای سرخپوشان کرد. ارسال امید، دروازه میهمان را تهدید کرد و در ادامه، بازی به جریان افتاد.

در دقیقه 15 پرسپولیس از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال امید با ضربه سر عالی شجاع خلیل زاده همراه شد و گل اول پرسپولیس و این دیدار به ثمر رسید. در دقیقه 20 شوت از راه بوحمدان بازیکن ذوب آهن با اختلاف از کنار دروازه بیرانوند گذشت. در دقیقه 22 ارسال خوب ربیع خواه با ضربه سر علیپور، دروازه ذوب آهن را به شدت تهدید کرد که توپ  توسط مظاهری از روی خط دروازه مهار و به کرنر تبدیل گردید. ارسال کرنر از سمت چپ هم بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 24 بار دیگر کرنر از سمت چپ برای پرسپولیس و ارسال توپ با مشت مظاهری دور شد. یاد و خاطره هادی نوروزی توسط هواداران پرسپولیس گرامی داشته شد.

در دقیقه 26 ارسال سفیدپوشان درپی یک ضربه ایستگاهی به ضد حمله برای منشا مبدل گردید که در ادامه، بازی جریان یافت. در دقیقه 30 پرسپولیس بار دیگر دست به حمله زد و ضربه آخر علیپور به مظاهری برخورد کرد و توپ در یک رفت و برگشت به کرنر از سمت چپ تبدیل و ارسال امید بار دیگر با مشت مظاهری دور شد. دقیقه 33 سفیدپوشان از سمت چپ به یک ضربه ایستگاهی رسیدند. ارسال مسلمان با مشت بیرانوند دور شد و در ادامه، سرخپوشان دست به ضد حمله زدند اما در تله آفساید تیم ذوب آهن گرفتار شدند.  دقیقه 37 بوحمدان دست امید عالیشاه را در حرکت گرفت و داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 41 بازیکن خارجی تیم ذوب آهن متوقف شد و داور یک خطا برای تیم میهمان اعلام کرد. ارسال توپ با سوت داور، آفساید اعلام شد. دقیقه 42 مهاجم پرسپولیس در شش قدم حریف متوقف شد و در یک صحنه مشکوک به پنالتی، داور ادامه بازی را اعلام کرد. در دقیقه 44 فخرالدینی، عالیشاه را گرفت و اورا متوقف کرد و پس از اعتراض امید، داور به او کارت زرد نشان داد.  داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس آغازگر نیمه دوم بازی بود.در دقیقه 47 ارسال عالیشاه درپی یک ضربه ایستگاهی، توسط مدافعان حریف دفع شد.در دقیقه 50 داور خطای عالیشاه را اعلام کرد و سفیدپوشان از سمت راست به یک ضربه کاشته رسیدند. ارسال مسلمان توسط مدافعان مهار و دور شد.در دقیقه 51 سفیدپوشان در چند حمله متوالی به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند و در نهایت توپ آنها به بیرون رفت.در دقیقه 52 ارسال از سمت چپ سفیدپپوشان، در دستان بیرانوند جای گرفت.در دقیقه 55 میلاد فخرالدینی قصد فریب داور را داشت که داور در هجده قدم پرسپولیس به او کارت زرد نشان داد.در دقیقه 57 چسبیده به خط هجده قدم در سمت چپ، امید عالیشاه متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته کرد. ضربه خوب و مستقیم عالیشاه با مشت مظاهری به کرنر تبدیل شد. ارسال نورالهی، بازی را به جریان انداخت.

در دقیقه 64 کامیابی نیا در پی یک خطا روی بازیکن ذوب آهن، از داور کارت زرد گرفت.در دقیقه 66 ذوب آهن صاحب موقعیت شد و ضربه صفر زاده از روی دروازه به بیرون رفت.در دقیقه 72 ارسال آدام همتی از سمت راست، روی تور دروازه مظاهری فرود آمد.در دقیقه 75 محمد نیک نفس به جای رضا حبیب زاده برای ذوب آهن وارد زمین شد.در دقیقه 77 علی علیپور با مظااهری تک به تک شد اما ضربه آخری که به توپ زد، اضافه بود و گلر حریف توپ را دور کرد.در دقیقه 78 علی علیپور جای خودش را به محمد امین اسدی برای پرسپولیس داد.در دقیقه 84 محمد رضا عباسی به جای سیلوا برای ذوب آهن وارد زمین شد.در دقیقه 85 سعید حسین پور به جای امید عالیشاه به زمین آمد.

در دقیقه 86 علیرضا بیرانوند به دلیل تاخیر در زدن توپ برای آغاز مجدد بازی، از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه 87 میلاد فخرالدینی با متوقف کردن حسین پور، کارت زرد دوم را گرفت و با یک کارت قرمز از زمین خارج شد.در دقیقه 88  صفرزاده جای خودش را به علی خدادادی برای ذوب آهن داد.در دقیقه 89 شوت از راه دور نورالهی از کنار دروازه مظاهری گذشت.در دقیقه 90 ذوب آهن از سمت راست صاحب یک ضربه کاشته شد. ارسال توپ از همه عبور کرد و به بیرون رفت.داور برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.در دقیقه 92 ذوب آهن از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال کرنر از همه گذشت و از سمت دیگر زمین به بیرون رفت.در دقیقه 93 بشار رسن جای خودش را به احسان حسینی برای پرسپولیس داد. این مسابقه در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

داوران: سیدمهدی سیدعلی، حسن ظهیری، آرمان اسعدی و وحید کاظمی.

ناظر داوری: محمدرضا فلاح.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدام همتی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب ذوب آهن:

محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد شیخ فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان ، ابوذر صفرزاده، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا و رضا حبیب‌زاده.

سرمربی: علیرضا منصوریان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز