محمد نصرتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن با امید نمازی بدشانس بود/ جذب پورعلی‌‌گنجی به پرسپولیس کمک می‌کند

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۰:۵۱
کد خبر: ۷۸۳۹۳۷
ذوب‌آهن با امید نمازی بدشانس بود/ جذب پورعلی‌‌گنجی به پرسپولیس کمک می‌کند
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدشانسی‌ها باعث شد تا ذوب نتیجه نگیرد و منصوریان جایگزین نمازی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نصرتی، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار قرمزها مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار برنا گفت: ذوبی‌ها نیمه دوم را بهتر از نیمه نخست بازی کردند. حملات خوبی به سمت دروازه داشتند اما فرصت‌های آنها تبدیل به گل نشد. پرسپولیس هم بعد از گل حملات خوبی انجام داد و بازی هجومی در دستور کار تیم قرار گرفت.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوبی است. اول فصل نمازی هدایت تیم را برعهده گرفت اما بدشانسی‌ها باعث شد تا ذوب نتیجه نگیرد و منصوریان جایگزین نمازی شود. عملکرد پرسپولیس علی رغم کمبود بازیکن جای تحسین دارد. سرخپوشان به دنبال سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر هستند.

نصرتی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم انگیزه بسیاری برای قهرمانی دارند، اضافه کرد: برانکو به عنوان سرمربی با توجه به کمبود بازیکن کار بسیار بزرگی انجام داد تا قرمزها در هر بازی با انگیزه به میدان بروند. زیرا زمانی که تیم با کمبود بازیکن مواجه است، بازیکنان بدون استرس از رقیب و نیمکت‌ نشینی امکان دارد انگیزه کافی نداشته باشند اما سرخپوشان با انگیزه قهرمانی در هر بازی به میدان رفتند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان، گفت: پنجره نقل و انتقالات باز شود و بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شود پرسپولیس طوفانی شاهد خواهیم بود. پورعلی گنجی هم بازیکن بسیار خوبی است که جذب این بازیکن می‌تواند به قرمزها کمک بسیاری کند.

نظر شما