با حضور شهریان؛

نشست کمیسیون زنان و ورزش شورای المپیک آسیا برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۹:۴۳
کد خبر: ۷۸۴۲۰۱
نشست کمیسیون زنان و ورزش شورای المپیک آسیا برگزار شد
نشست مشترک کمیسیون زنان و ورزش شورای المپیک آسیا همزمان با برگزاری اجلاس آنوک در توکیوی ژاپن برگزار و خانم رباب شهریان عضو کمیسیون زنان و ورزش OCA در آن حضور داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نشست فوق که با حضور 11 نفر از اعضای آن برگزار گردید که مهترین تصمیمات آن بدین شرح می باشد. مکاتبه از سوی اعضای کمیسیون ورزش زنان آسیا به مقام ریاست شورای المپیک آسیا مبنی  برحضور 30 درصدی زنان در عرصه های مدیریتی و ضرورت اجرای آن از سوی NOC های کشورهای آسیایی و برگزاری سمینار زن و ورزش با هماهنگی OCA و  IOC درسال ٢٠١٩ میلادی از مهترین تصمیمات این نشست بود.

اصلاح اساسنامه شورای المپیک آسیا مبنی بر اجرای حضور حداقل دو تن از بانوان در کمیته های تحت پوشش شورای  المپیک آسیا از دیگر پیشنهادات این نشست بود و همچنین مقرر شد پرسشنامه اطلاعاتی از وضعیت زنان در ورزش قاره آسیا که در نشست قبل از سوی رباب شهریان ارایه گردیده بود با هماهنگی کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا جهت اجرا آماده گردد.

مقرر شد راهکارهای ارایه شده در جلسه با هماهنگی اعضا در کمیته های رسانه، کمیته اطلاعات و آمار،کمیته توسعه و بخش وب سایت شورای المپیک آسیا پیگیری شود و برگزاری سمینار مدیریت در ورزش ویژه بانوان از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته بین المللی المپیک در سال آینده میلادی از دیگر تصمیمات مهم نشست فوق بود.

نظر شما