امروز صورت گرفت؛

همراهی نعمتی و مصلح با سرخپوشان در تمرین بدنی

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۷:۱۵
کد خبر: ۷۸۴۲۷۹
همراهی نعمتی و مصلح با سرخپوشان در تمرین بدنی
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز چهارشنبه خود را در حالی انجام داد که علیرضا بیرانوند غایب بود و نعمتی و مصلح در بخشی از تمرین، سرخپوشان را همراهی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت 11 در ورزشگاه کاظمی آغاز کردند. بخش اول تمرین در سالن بدنسازی انجام شد. بازیکنان سپس وارد زمین فوتبال شدند و شروع کار روی چمن هم با تمرینات بدنی بود. تا این این بخش از تمرین را همه بازیکنان به اتفاق یکدیگر انجام دادند. بعد از این مرحله، بازیکنان ترکیب اصلی جدا شدند و به تنیس فوتبال پرداختند و سایر بازیکنان به ارسال و شوتزنی روی آوردند.

سیامک نعمتی و شایان مصلح هم جدا شدند تا زیر نظر کادر پزشکی کار را دنبال کنند. تمرین امروز پس از این مرحله، توسط بازیکنانی که در ترکیب نبودند ادامه پیدا کرد که به فوتبال در یک چهارم زمین اختصاص داشت. در برنامه امروز، علیرضا بیرانوند غایب بود تا در اجلاس نماز شرکت کند. امروز یکی از بچه‌های سندرم داون همراه برادرش میهمان تمرین سرخپوشان بود. آنها که خیلی پرسپولیس را دوست دارند و چند روز قبل هم میهمان علی پروین بودند، امروز با سرخپوشان عکس یادگاری گرفتند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز