امین منوچهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استرس نمی‌گذارد بازی استقلال و سپیدرود را ببینم/ به تبریزی گفتم به استقلال می‌روی پیه همه چیز را به تنت بمال!

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۵:۲۱:۳۳
کد خبر: ۷۸۴۳۹۷
استرس نمی‌گذارد بازی استقلال و سپیدرود را ببینم/ به تبریزی گفتم به استقلال می‌روی پیه همه چیز را به تنت بمال!
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در مقابل سپید رود میهمان است و با توجه به جو بازی در رشت آبی‌پوشان دیدار ساده‌ای نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امین منوچهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال پیرامون آخرین وضعیت خودش و بازی حساس تیم‌های استقلال و سپیدرود رشت به خبرنگار برنا گفت: قرارداد خود را با سپیدرود فسخ کردم و منتظر آغاز فصل نقل و انتقالات هستم، اما در خصوص این بازی معتقدم دو تیم انگیزه های زیادی برای برد دارند و با برنامه خاصی رو دروی هم قرار می گیرند.

وی افزود: این دیدار جذابیت‌های فراوانی دارد و بی تردید یک از بازی های جالب و دیدنی این هفته خواهد بود، به هر حال هر تیمی که بتواند از موقعیت های  خود به بهترین شکل استفاده کند قطعاً برنده خواهد بود، البته استقلال در این دیدار میهمان است و با توجه به جو بازی در رشت استقلال دیدار ساده ای  نخواهد داشت، امیدوارم تیمی برنده شود که مستحق پیروزی باشد.

 مهاجم سابق آبی پوشان پایتخت در ادامه در پاسخ به این سوال که دوست دارد کدام تیم برنده این بازی باشد اظهار داشت: من همواره طرفدار استقلال بودم، هستم و خواهم بود ولی در این بازی حساس با توجه به اینکه تیم قبلی من سپیدرود بوده و علاقه خاصی نیز به این تیم دارم واقعا نمی‌دانم چه بگویم. باور کنید از استرس زیاد نمی‌توانم بازی را حتی ببینم،اما می‌توانم این را بگویم که امیدوارم تیمی که لیاقت  بیشتری داشته باشد سه امتیاز را به دست آورد.

منوچهری در بخش پایانی صحبت‌هایش پیرامون یارگیری استقلال در نیم فصل عنوان کرد: من پس از پایان فصل گذشته به مرتضی تبریزی گفتم، اگر می خواهد به استقلال بیاید باید پیه همه چیز را به تنش بمالد. هر بازیکنی که وارد استقلال می شود یک پروسه زمانی نیاز دارد تا بتواند جو باشگاه را درک کند و با تیم هماهنگ شود ،شما اگر حالا به بازی  علی کریمی دقت کنید او بسیار پخته‌تر از روزهای اولش که به استقلال آمده بود بازی می کند. متاسفانه استقلال در پایان لیگ قبل بسیاری از بازیکنان خود را از دست داد و بازیکنان خوبی از این تیم رفتند و  مدیریت باشگاه نیز تغییر کرد، بازیکنان جدیدی آمدند اما نیازمند زمان بودند تا با تیم هماهنگ شوند الان چند بازی است که ما می بینیم استقلال به خوبی بازی می کند به هر حال شفر می‌داند نقاط ضعف استقلال چیست و آنها را در نیم‌فصل ترمیم می کند و من قول می دهم در نیم فصل دوم تیم بسیار قدرتمندی را از استقلال شاهد باشیم و این تیم می‌تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز