مریم طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات لیگ به تیم ملی کمک کرد/ علیرغم مشکلات اما همیشه مهمات داشتیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۸:۳۸
کد خبر: ۷۸۴۴۲۶
مسابقات لیگ به تیم ملی کمک کرد/ علیرغم مشکلات اما همیشه مهمات داشتیم
مربی تیم ملی تفنگ ایران، گفت: خوشبختانه همیشه مهمات داشتیم تا تیم تمرینات خود را پیگیری کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم طالبی، مربی تیم ملی تفنگ ایران درباره میزان آمادگی تیم ملی کشورمان در اردو تدارکاتی برای اعزام به مسابقات ورد کاپ هندوستان، در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: اردو تدارکاتی تیم ملی کشورمان از هفته گذشته آغاز شد و ورزشکاران برای ورد کاپ مسابقات تیراندازی هندوستان آماده‌ می‌شوند. هنوز زمانی مشخصی برای مسابقات انتخابی در نظر گرفته نشده است تا ترکیب تیم ملی برای مسابقات هندوستان انتخاب شوند.

وی ادامه داد: دو ماه تمرین تیم ملی برگزار نشد اما مسابقات لیگ بسیار به تیم ملی کمک کرد. میزان آمادگی ورزشکاران در شرایط بسیار مطلوبی است. همیشه ترکیب تیم ملی کشورمان متشکل از باتجربه‌ها، جوانان و نوجوانان بوده است. سن در رشته تیراندازی اهمیت ندارد. تیم ملی کشورمان اکنون جوانان با تجربه‌ای در اختیار دارد که می‌تواند در مسابقات مختلف برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.

طالبی با تاکید بر اینکه تا حدودی مشکلات مهمات حل شده اما به دلیل نوسانات ارز با چالش‌هایی مواجه هستیم، بیان کرد: خوشبختانه همیشه مهمات داشتیم تا تیم تمرینات خود را پیگیری کند. تیراندازان ایرانی اینقدر انگیزه دارند که اگر مهمات هم نبود شرایطی ایجاد کنند تا تمرینات تعطیل نشود. 

وی در پایان گفت: مسابقات ورد کاپ بسیار سخت است. کشورها با بهترین تیراندازان خود راهی این مسابقات می‌شوند تا با بیشترین امتیازات بتوانند راه رسیدن به سهمیه المپیک را کمتر کنند. رقیبان سختی در این رقابت‌ها خواهیم داشت. کشور میزبان هم یکی جدیدترین رقیبان است اما علیرغم تمرینات خوبی که در نظر گرفتیم به کسب نتیجه مناسب امیدوار هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز