جدایی حاتمی و منوچهری توافقی بود؛

امامی‌فر: می‌خواهیم استقلال را را در خانه شکست بدهیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۰:۱۴
کد خبر: ۷۸۴۵۹۲
امامی‌فر: می‌خواهیم استقلال را را در خانه شکست بدهیم
مربی سپیدرود می‌گوید این تیم در آستانه بازی با استقلال به آرامش خوبی رسیده و امیدوار است با حمایت هواداران، بیشترین امتیاز را کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا امامی‌فر مربی تیم سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال تهران در هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال اظهار کرد: این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. در چهار بازی گذشته فقط بازی با نفت مسجد سلیمان بود که نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم که آن بازی تجربه‌ خوبی برای ما شد. بعد از پشت سر گذاشتن بازی با نساجی، کسب سه امتیاز از استقلال هستیم. این تیم بازی‌های متفاوتی نشان می‌دهد و با آن تیمی که شرایط خوبی از خودش نشان نمی‌داد تفاوت دارد. شفر مشخص است که دارد تفکراتش را در تیم پیاده می‌کند. نتایج هفته‌های گذشته نشان دهنده این مساله است. تیم ما به آرامش خوبی رسیده که امیدوارم با حمایت هوادران بتوانیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.  مصدوم ما علی عباسی است و میلاد شیخ‌زادگان در این بازی محروم است.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم بعد هر بازی، توسط کادر فنی بازی‌های گذشته خود را چند بار بررسی کنیم. یکی از فاکتورهایی که شما می‌توانید به گل برسید ضد حمله و بازی سریع است. ما در بازی با نساجی خیلی سریع بازی کردیم ولی در بازی با استقلال فقط به فکر ضد حمله زدن نیستیم. باید ببینیم تفکرات آقای علی کریمی در جمع بندی بازیکنان چیست. ما جلسه امشبمان را برگزار می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم که چطور عمل کنیم.

او درمورد افزایش قیمت بلیت ورزشگاه گفت: ما در راستای ساختار سازی باشگاه مشکلات زیادی وجود دارد. یکی از این مشکلات تامین منابع مالی است که این پیشنهاد داده شد که آقای کریمی با آن مخالفت زیادی داشتند. مشکلات اقتصادی و علاقه زیادی که هواداران به این تیم دارند و به ورزشگاه می‌آیند باعث شد تا این پیشنهاد رد شود. ایده‌های دیگری وجود دارد مثل کمک‌های مردمی. ما در حال بررسی این مسائل هستیم که کسی داوطلبانه بخواهد به باشگاه کمک کند و نتیجه این کمک را بییند.

امامی‌فر درمورد جدایی امین منوچهری و بابک حاتمی خاطرنشان کرد: این جدایی کاملا توافقی بود. منوچهری به تمرین آمد و با همه مجموعه خداحافظی کرد. این مساله در تمام دنیای حرفه‌ای وجود دارد. باشگاه برای رسیدن به هدفش باید بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کند و بازیکن باشگاه مورد نظرش را انتخاب می‌کند. با توجه به شیوه‌ای که در نیم فصل دوم داریم باید یارگیری انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز