زهرا سروی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای حضور در مسابقات جهانی برنامه ویژه‌ای داریم/ سلامتی علیزاده اولویت اصلی فدراسیون تکواندو است

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۸:۲۸:۰۵
کد خبر: ۷۸۴۶۲۰
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: اولویت اول فدراسیون تکواندو سلامتی کیمیا است. اگر طبق قاعده همیشگی پزشک کیمیا اجازه کتبی بدهد که می‌تواند دوباره در تکواندو فعالیت کند قطعا ما مشتاق حضور او هستیم و از توانایی هایش بهره خواهیم برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان زنان کشور با حضور 365 تکواندوکار به مدت دو روز در فدراسیون تکواندو برگزار شد و روز گذشته با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، درمورد هدف از برگزاری این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: فدراسیون این مسابقات را به منظور گزینش نفرات برتر فنی تکواندو بانوان برگزار کرد. معمولا بسیاری از مدعیان در شکل تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری نمی‌توانند ارنج شوند، بنابراین این مسابقات فرصت مناسبی برای حضور چنین تیم هایی است.

وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور 365 هوگوپوش از کل کشور برگزار شد. مقام آوران مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان سال 97 (اول تا سوم مشترک) و مدال آوران بازی های المپیک جوانان 2018  در این مرحله حضور نداشتند ولی می‌توانند در مرحله بعد حضور داشته باشند. علاوه بر این مدال آوران و منتخبین کادرفنی این دوره از مسابقات به رقابت‌های ورود به اردوی تیم ملی نیز دعوت خواهند شد.

سروی درخصوص برنامه فدراسیون برای حضور در مسابقات جهانی منچستر در اردیبهشت سال آینده اظهار کرد: پس از پایان مسابقات آزاد کشوری، رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد. هدف ما حضور پرقدرت در مسابقات جهانی است. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا ناکامی بازی‌های آسیایی را جبران کنیم. طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام شده قبل از اعزام به مسابقات دو تورنمنت مهم در ایران میزبانی خواهیم کرد که قطعا در آمادگی و کسب انگیزه ملی‌پوشان و کادرفنی تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

وی درخصوص احتمال بازگشت علیزاده به ترکیب تیم ملی بیان کرد: اولویت اول فدراسیون تکواندو سلامتی کیمیا است. اگر طبق قاعده همیشگی پزشک کیمیا اجازه کتبی بدهد که می‌تواند دوباره در تکواندو فعالیت کند قطعا ما مشتاق حضور او هستیم و از توانایی هایش بهره خواهیم برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز