سایپا بازیکنان خطرناکی دارد؛

سرجیو: می‌خواهیم به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۷:۵۵
کد خبر: ۷۸۴۶۴۴
سرجیو: می‌خواهیم به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کنیم
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: می‌خواهیم در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پائولو سرجیو، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: یک بازی مهم در  تاریخ صنعت نفت خواهد بود. سال گذشته صنعت نفت موفق شد به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند. می‌خواهیم این خوشحالی را به هوادران بدهیم که در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار بگیریم و برای رسیدن به چنین خواسته‌ای نیازمند این هستیم که یک بازی خوب انجام دهیم.

او افزود: قطعا بازی فردا تحت تاثیر بازی‌های لیگ قرار خواهد داشت چون تیمی که این بازی را ببرد، با قدرت بیشتری در لیگ بازی خواهد کرد اما بازی‌های لیگ با بازی‌های جام حذفی فرق می‌کند. من دو بار بازی‌های سایپا را از نزدیک تماشا کردم. بازی جام حذفی مقابل استقلال و بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را آنالیز کردم.

سرجیو گفت: می‌دانم سایپا تیم خطرناکی است. آن‌ها یک مهاجم خطرناک و بلند قد دارند که از آن برای بازی مستقیم استفاده می‌کنند. در کنار این، یک بازیکن ملی‌پوش به نام مهدی ترابی دارند که در بازی‌های اخیر بسیار خوب کار کرده است. تمام تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. احترام به معنای ترس از این تیم‌ها نیست و امیدوارم بازیکنان من فردا بازی خوبی را ارائه دهند.

نظر شما