سپیدرود صفر-استقلال پنج؛

آتش بازی آبی‌ها در رشت/ استقلال جادوی جادوگر را خنثی کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۳:۳۵
کد خبر: ۷۸۴۸۲۷
آتش بازی آبی‌ها در رشت/ استقلال جادوی جادوگر را خنثی کرد
تیم فوتبال استقلال توانست در رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال سپیدرود را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سپیدرود رفت که این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به نفع آبی‌ها به پایان رسید.

هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند. استقلال نسبت به سپدرود از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را به کار برد و توانست در دقیقه 12 به گل برتری برسد. ارسال زکی‌پور از جناح چپ زمین به قربان‌زاده برخورد کرد و در ادامه نیز میثم تهی‌دست در دفع توپ ناموفق بود تا فرشید باقری از توپی که جلوی پای او افتاد، نهایت استفاده را ببرد و با شوت پای چپ، گل اول استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 34 بازی باز هم زکی‌پور نفوذ سریعی از جناح چپ زمین داشت و توپ با برخورد به استوک و عبور از زیر پای روح‌الله باقری، به فرشید باقری رسید تا این هافبک آبی‌ها با شوت زمینی، دومین گل خود و استقلال را وارد دروازه سپیدرود کند. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به نفع آبی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 57 به گل برسد. میثم تهیدست در میانه زمین با اشتباه خود، توپ را از دست داد و موقعیتی برای طارق همام از سمت چپ زمین به دست آمد و این هافبک عراقی جابر انصاری را صاحب موقعیتی کرد و این مهاجم اولین گل خود در لیگ هجدهم را به ثمر رساند. 

در دقیقه 58 این دیدار باز هم استقلال توانست به گل برسد. فرشید باقری از سمت راست زمین نفوذ خوبی را به محوطه جریمه انجام داد و پاس زیبایی به عمق دفاع میزبان ارسال کرد که توپ پس از برخورد به پای میثم تهیدست، وارد دروازه ایمان صادقی شد. در دقیقه 75 رضا آذری، بازیکن جوان استقلال که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد توانست برای آبی‌ها گلزنی کند.

سپیدرود همه تلاش خود را به کار برد تا اختلاف را کمتر کند اما حسینی، دروازه‌بان استقلال اجازه نداد دروازه آبی‌ها باز شود. این سنگین ترین شکست علی کریمی به عنوان سرمربی سپیدرود بود. پیش از این سپیدرود با هدایت خداد عزیزی مقابل سپاهان در لیگ هجدهم با نتیجه 6 بر صفر بازی را واگذار کرده بود​.

نظر شما