محمد نوازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال روند صعودی‌اش را با قدرت ادامه می‌دهد/ آبی‌ها باید نقاط ضعف خود را در آسیا ترمیم کنند/ پدیده را در تهران می‌بریم و به کورس قهرمانی می‌رسیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۷:۴۲:۳۱
کد خبر: ۷۸۴۸۶۳
استقلال روند صعودی‌اش را با قدرت ادامه می‌دهد/ آبی‌ها باید نقاط ضعف خود را در آسیا ترمیم کنند/ پدیده را در تهران می‌بریم و به کورس قهرمانی می‌رسیم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سومین برد پیاپی استقلال بیانگر این است که تیم روند صعودی خود را با قدرت ادامه می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد پرگل  این تیم مقابل سپیدرود رشت به خبرنگار برنا گفت: همانگونه که در بازی دیدید خوشبختانه استقلال با ارائه یک بازی هجومی و مالکانه توانست از ابتدا نبض بازی را در اختیار بگیرد، تک تک بچه ها دیروز زحمت بسیار زیادی کشیدند و با دوندگی خوبی که داشتند مزد زحمات خود را با این برد پرگل گرفتند. بچه ها توانستند از فرصت های بدست آمده به بهترین شکل استفاده کنند و گل های زیبایی را نیز به ثمر رساندند و من این برد را به هواداران تبریک می گویم.این سومین برد پیاپی استقلال بود و نشان می دهد تیم روند صعودی خود را با قدرت ادامه می دهد.

بخش دیگری از صحبت‌های ملی پوش ایران در جام جهانی98 فرانسه درباره بازی حساس این تیم مقابل پدیده بود، نوازی اظهار داشت: هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد انگیزه مضاعفی دارد، پدیده تیم قدرتمندی است و ما باید مقابل این بتوانیم یک بازی روان را مانند دو سه بازی گذشته از خود به نمایش بگذاریم و قطعا اگر استقلال مانند سه بازی گذشته برابر پدیده هم در تهران بازی کند، می تواند برنده آن بازی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی های خوب استقلال آیا باز هم این تیم نیاز به جذب بازیکن دارد یا خیر تصریح کرد؟ این سوال را باید آقای شفر پاسخ بدهد، او نزدیک تیم است و نقاط ضعف و قدرت تیم را به خوبی می‌داند.البته استقلال نقاط ضعفی دارد که باید آنها را برای آسیا ترمیم کند.

مربی سابق استقلال در پایان پیرامون این سوال که آیا بازیکنان استقلال با این ۵ گلی که به سپیدرود زده اند امکان دارد دچار غرور شوند عنوان کرد: بازیکنی که در استقلال بازی می کند هرگز با یک برد ۵ گله مغرور نمی شود، بازیکنان آنقدر باید حرفه‌ای باشند که بدانند فوتبال غرور بر نمی دارد و مطمئناً تیم ها و بازی ها با یکدیگر تفاوت دارند. به هر  حال امیدوارم استقلال بتواند با کسب پیروزی مقابل پدیده خود را به کورس مدعیان قهرمانی لیگ برتر برساند و هواداران را امیدوار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز