امروز بیشتر کشورها پشت سر ایران هستند؛

سلطانی‌فر: وحدت، یکپارچگی و انسجام داخلی منافع کشور ما را تامین خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۳:۱۳
کد خبر: ۷۸۵۲۸۹
سلطانی‌فر: وحدت، یکپارچگی و انسجام داخلی منافع کشور ما را تامین خواهد کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز به لحاظ اقتصادی جبهه ما قوی است و کشورهای اروپایی در قالب سندی به عنوان اس پی وی تلاش می کنند تا هر چه زودتر منافع ایران تامین شود و ما بتوانیم ارتباطات پولی و بانکی خود را با کشورهای دنیا انجام دهیم و از عواید برجام استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار داشت: به دلیل عهد شکنی‌های برخی اعضای پنج بعلاوه یک که بعد از 30 ماه مذاکره به یک معاهده بین المللی رسیدیم و زمینه لغو تحریم های ظالمانه ایجاد شد و می رفتیم تا مسیر توسعه کشور را با جدیت و سرعت طی کنیم, شرایط خاصی بر کشور حاکم شد.

وی در ادامه افزود: رئیس جمهور آمریکا بعد از به قدرت رسیدن, به بهانه‌ی اینکه در  برجام منافع آمریکا تامین نشده و وزیر خارجه ایران سر وزیر خارجه آمریکا کلاه گذاشته و ایران به هر آنچه میخواسته رسیده و قدرت هسته ای شده از برجام خارج شد و تصور می کرد ما هم از این قاعده خارج شویم تا این معاهده لغو و بی‌خاصیت شود اما با تدبیر و هماهنگی که در سطح کشور به وجود آمد اراده ما بر این بود تا در زمین آمریکا بازی نکنیم و به سمت و سویی برویم که خودمان انتخاب کنیم که در برگیرنده منافع ملی ایران باشد.

سلطانی‌فر گفت: فرقی که امروز با ۵ سال پیش دارد این است که در پنج سال گذشته همه کشورها پشت سر آمریکا و مقابل ایران بودند ولی امروز همه کشورها به غیر از چند کشور عربی و رژیم اشغالگر قدس مقابل آمریکا در حمایت از ایران هستند. امروز به لحاظ اقتصادی جبهه ما قوی است و کشورهای اروپایی در قالب سندی به عنوان اس پی وی تلاش می کنند تا هر چه زودتر منافع ایران تامین شود و ما بتوانیم ارتباطات پولی و بانکی خود را با کشورهای دنیا انجام دهیم و از عواید برجام استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: آنچه  که علاوه بر ساز و کار اروپایی‌ها و تلاش دیگر کشورها برای تامین منافع ما مهم است, وحدت, یکپارچگی همدلی و انسجام داخلی است که ما را در برابر تهدیدات آمریکا و فشارها و تحریمهای ظالمانه پیروز می کند و مثل چهل سال گذشته اقتدار نظام را به اثبات خواهد رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز