سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

یمن را با دوگل شکست می‌دهیم/ ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۹۶۷۸۹
یمن را با دوگل شکست می‌دهیم/ ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود
پیشکسوت فوتبال کشور گفت: هر بازی برای تیم ملی کشورمان سخت خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره دیدار ایران و یمن در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی امارات و همچنین دیدارهای اردن و استرالیا هم نگاه کردم، تا حدودی نسبت به کیفیت تیم‌های حاضر آشنا شدم البته بازی تیم‌های قدرتمندی همانند ژاپن و کره باقی مانده اما با همین دو بازی می‌توان حدس زد که این دوره از رقابت‌ها در چه حدی است.

وی ادامه داد: معتقدم در گروه بدی قرار نداریم البته این مسئله نباید باعث شود که فکر کنیم تیم‌های حاضر در گروه بسیار ضعیف هستند. دیدارهای تدارکاتی تیم ملی را از نزدیک مشاهده نکردیم. اگر دیدار با فلسطین و قطر در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پخش می‌شد، می‌توانستیم به خوبی درباره تیم ملی کشورمان صحبت کنیم. تمام ذهنیت ما نسبت به تیم ملی ایران به دیدارهای جام جهانی روسیه بر می‌گردد.

دین‌محمدی با اشاره به اینکه دیدار با یمن برای تیم ملی کشورمان آسان نخواهد بود، اضافه کرد: هر بازی برای تیم ملی کشورمان سخت خواهد بود. برای حضور موفق باید در بازی‌ها هوشیار باشیم. عراق همیشه در جام ملت‌های آسیا تیم ملی کشورمان را اذیت کرده است.

وی درباره نقاط ضعف تیم ملی ایران بیان کرد: خط دفاعی تیم ملی ایران در شرایط خوبی قرار دارد. برخلاف بسیاری از کارشناسان معتقدم عملکرد مهاجمان‌مان در خط حمله بد نبوده است. معتقدم در همه قسمت‌ها اعم از حمله، دفاع و هافبک، بازیکنان بسیار خوبی داریم.

دین‌محمدی گفت: حق وریا غفوری بود که به تیم ملی ایران دعوت شود. این بازیکن می‌تواند با فرارهای خود شرایط حمله را برای تیم ملی کشورمان مهیا کند. با توجه به درخشش خوبی که تیم ملی کشورمان در جام جهانی داشت، باید در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسد. پیش‌بینی می‌کنم تیم ملی ایران مقابل یمن با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز