نیما نکیسا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ویتنام را با اقتدار شکست خواهیم داد/ تیم ملی ایران می‌تواند به راحتی قهرمان جام ملت‌های آسیا شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۷۹۸۲۳۴
ویتنام را با اقتدار شکست خواهیم داد/ تیم ملی ایران می‌تواند به راحتی قهرمان جام ملت‌های آسیا شود
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی می‌تواند به راحتی در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما نکیسا، پیشکسوت پرآوازه تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار ملی پوشان کشورمان مقابل یمن به خبرنگار برنا گفت: تیم ملی با یک بازی منطقی و منظم در تمامی خطوط موفق به یک برد پرگل و ارزشمند شد.

وی افزود: تیم ما در بردن بازی از فاز دفاع به حمله و در خطوط مختلف عملکرد بسیار مناسبی داشت، تیم به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی بسیار خوب بود و جا دارد بابت بازی خوب تیم ملی به کی روش و فدراسیون فوتبال تبریک گفت.

از دروازه بان پیشین تیم ملی ایران در جام جهانی پیرامون بهترین بازیکن تیم ملی پرسیدیم که وی در این باره اظهار داشت: در این بازی تیم ملی به خوبی محک خورد، از مهدی طارمی تا سردار آزمون بازیکنان به خوبی وظایف خود را انجام دادند، واقعا جنگندگی را می توان در نوع بازی تیم ملی مشاهده کرد وحید امیری و رامین رضاییان بسیار خوب جنگیدند، البته مجید حسینی یک تکل بسیار خطرناک زد که به نظر بسیاری از کارشناس او باید اخراج می شد.

نکیسا درباره بازی با ویتنام عنوان کرد: ویتنام یک تیم سرعتی است که بازی را روی زمین ارائه می کند اما با بازی هایی که تا به حال دیدیم و با توجه به پتانسیل که در تیم ایران وجود دارد  و با تجربه هشت ساله حضور کی روش در ایران و اشراف بر تیم های آسیایی، معتقدم در این بازی ها می توانیم به راحتی قهرمان شویم. شک نکنید ما در بازی ویتنام هم این را با اقتدار شکست خواهیم داد و می توانیم از این گروه به عنوان تیم اول صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز