هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ؛

برد بزرگ سیرجان و شهرداری تبریز/ رقابت پیکان و ورامین در صدر ادامه دارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۷:۵۹
کد خبر: ۷۹۸۲۵۳
برد بزرگ سیرجان و شهرداری تبریز/ رقابت پیکان و ورامین در صدر ادامه دارد
هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه پیگیری شد و تیم های شهرداری ورامین، پیکان، خاتم اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری تبریز و کاله مازندران به برتری رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه پیگیری شد و تیم های شهرداری ورامین، پیکان، خاتم اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری تبریز و کاله مازندران به برتری رسیدند.

خاتم اردکان 3 – سایپا صفر

اردکانی ها در این دیدار در خانه موفق شدند حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند و هر سه ست را با برد به پایان رساندند. در این دیدار هر چند در تمامی ست ها نتایج به یکدیگر نزدیک بود اما در نهایت خاتم با لغزش کمتر توانست یک برد قاطع را کسب کند.

پیکان 3 – دورنا ارومیه یک

تیم پیکان در خانه موفق شد حریف جوان خود را شکست دهد. پیکانی ها در این دیدار جذاب و نزدیک در ست های اول، سوم و چهارم به برد رسیدند و تنها ست دوم را به حریف واگذار کردند تا همچنان در رده دوم رقابت ها حضور داشته باشند.

شهرداری ارومیه 2 – کاله مازندران 3

یکی از جذاب ترین نبردهای هفته در ارومیه و با حضور 4500 تماشاگر رقم خورد. دو تیم شهرداری و کاله تا پایان ست چهارم با نتیجه تساوی دو بر دو به کار خود ادامه دادند و در پایان ست پنجم کاله مهمان توانست حریف خود را شکست دهد تا یک برد شیرین به نام این تیم ثبت شود.

شهرداری تبریز 3 – پیام مشهد 2

تبریزی ها در خانه و با حمایت هواداران خود موفق شدند تیم بالا نشین پیام مشهد را شکست دهند. در شرایطی که این رقابت جذاب تا پایان ست چهارم با تساوی دنبال می شد، شهرداری تبریز در ست پنجم و با نتیجه 17 بر 15 به برتری رسید تا یک برد بزرگ خانگی را کسب کرده باشد.

شهروند اراک صفر – شهرداری ورامین 3

تیم شهروند اراک با نتیجه سه بر صفر برابر ورامین شکست خورد. اراکی ها که در نیم فصل دوم با تیم نیم فصل اول فاصله زیادی دارند، در خانه نتوانستند برابر صدرنشین نتیجه خوبی کسب کنند و شاگردان محمدی مهر حریف خود را در خانه با شکست از پیش رو برداشتند.

شهرداری گنبد 2 – فولاد سیرجان ایرانیان 3

آخرین دیدار این هفته با برتری فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید. دو تیم پر هوادار لیگ تا پایان ست چهارم با تساوی دو بر دو کار خود را ادامه دادند. برنده این مسابقه نیز در ست پنجم مشخص شد و فولاد سیرجان ایرانیان توانست میزبان را شکست دهد تا به این ترتیب یک برد مهم و بزرگ را کسب کرده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز