حسین فرکی:

مکتب پاس با کمک وزیر ورزش‌وجوانان احیا می‌شود /جلسه خوبی با دکتر سلطانی‌فر داشتیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۶:۳۴
کد خبر: ۷۹۸۳۱۲
مکتب پاس با کمک وزیر ورزش‌وجوانان احیا می‌شود /جلسه خوبی با دکتر سلطانی‌فر داشتیم
پیشکسوت پاس و تیم ملی فوتبال ابراز امیدواری کرد با توجه به حمایت های وزیر ورزش و جوانان و همراهی نهادهای ذیربط بار دیگر مکتب پاس تهران در ورزش ایران احیا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین فرکی در حاشیه نشست برخی از پیشکسوتان تیم فوتبال پاس تهران با دکتر مسعود سلطانی فر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: طبق هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به اتفاق برخی از پیشکسوتان و خانواده بزرگ پاس در جلسه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان شرکت کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی هم به همراه داشت.

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: در این جلسه هدف احیای مکتب پاس بود که در ورزش کشور فعالیت داشت و چند سال پیش به همدان منتقل شد و اتفاقات مختلفی افتاد تا اینکه امروز نشانی از پاس وجود ندارد. در جلسه ای که با دکترسلطانی فر داشتیم، ایشان نسبت به احیای پاس با همکاری نهادهای ذیربط حمایت کرد.

فرکی تصریح کرد: صحبت های خوبی مطرح شد و در نهایت نتیجه جلسه این بود که در جلسات بعدی پیگیری با مراجع ذیصلاح انجام شود تا در یک فرآیند بتوانیم با کمک وزیر ورزش و جوانان پاس را دوباره به ورزش ایران بازگردانیم.

نظر شما