رقابت‌های اسنوکر شش توپ جام جهانی؛

دو برد و یک شکست برای حیدری‌نژاد

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۲:۴۵
کد خبر: ۷۹۸۵۱۲
دو برد و یک شکست برای حیدری‌نژاد
در رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی، اسنوکرباز ایران دو برد و یک باخت کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احسان حیدری نژاد در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ در مقابل ابراهیم عاقل از کشور اردن به پیروزی دست یابد.

حیدری نژاد در بازی دوم خود در مرحله یک چهارم پایانی تورنمنت اول مرحله انتخابی عمر سلطان از عمان را با نتیجه ۰-۵ از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی علی رغم تلاش هایش با نتیجه ۴-۵ از لاکشمن راوات از هندوستان شکست خورد و نتوانست در اولین شانس خود جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات جام جهانی اسنوکر شش توپ ۲۰۱۹ قطر را بدست آورد.

لاکشمن راوات و آدیتیا مهتا هر دو از هندوستان به دیدار نهایی تورنمنت اول مرحله انتخابی راه یافتند و بدون برگزاری این دیدار هر دو به مرحله اصلی صعود کردند. اکنون فقط یک بار دیگر احسان حیدری نژاد می تواند در شانس مجدد آخر در تورنمنت دوم مرحله انتخابی شرکت کند و در صورت راهیابی به دیدار پایانی یکی از دو سهمیه باقیمانده حضور و راهیابی به مسابقات مرحله اصلی را از آن خود کند.

شایان ذکر است، تنها ۴ بازیکن راه یافته به دیدارهای نهایی دو تورنمنت اول و دوم مرحله انتخابی سهمیه و جواز حضور در مرحله اصلی را بدست میاورند و در کنار ۲۸ بازیکن حاضر در مرحله اصلی و از مرحله ۱/۱۶ پایانی با یکدیگر به صورت تک حذفی به رقابت می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز