جذب بازیکن با اسم بزرگ در اولویت نیست؛

گل‌محمدی: حیف بود که پدیده شرایط خوبی نداشته باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۹۸۵۲۲
گل‌محمدی: حیف بود که پدیده شرایط خوبی نداشته باشد
سرمربی تیم فوتبال پدیده با تشکر از مالک باشگاه گفت که حیف بود تیم پدیده شرایط خوبی نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پدیده خراسان،  یحیی گل‌محمدی درباره شرایط آمادگی تیمش اظهار داشت: تمرینات تیم از دو هفته پیش آغاز شده است و با توجه به تعطیلات طولانی مدت لیگ، برنامه‌های مختلفی را برای آماده سازی تیم در نیم فصل دوم داریم. در حال حاضر، هفته دوم بدنسازی تیم را پشت سر گذاشته‌ایم و چند روز قبل نیز با دعوت از تیم سپاهان یک بازی دوستانه را مقابل آنها برگزار کردیم. هرچند در این بازی شکست خوردیم، اما واقعیت این است که بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به اهدافی که داشتیم، رسیدیم. همه می‌دانند که در بازی‌های تدارکاتی نتیجه اصلا مهم نیست و همه چیز برای آمادگی تیم و برنامه‌ریزی برای دور برگشت است. در انتهای بازی با سپاهان شاید کمی مشکل داشتیم، اما در مجموع بازی راضی‌کننده‌ای بود.

وی در رابطه با اردوهای آتی پدیده در تعطیلات نیم‌ فصل تصریح کرد: ابتدای هفته آینده به تهران می‌رویم و علاوه بر برگزاری اردو، دیداری دوستانه نیز برگزار خواهیم کرد و در نهایت چهارشنبه، تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهیم‌کرد و اردویی 9 روزه در این کشور برگزار می‌کنیم. پیش‌بینی کرده‌ایم که چند بازی دوستانه در ترکیه برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درخصوص عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: چند بازیکن را تاکنون از دست داده‌ایم و تنها یاری که جذب کرده‌ایم، میلاد فراهانی در خط دروازه بوده‌ است. منتظریم که با سنجش شرایط، به بهترین شکل ممکن بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم. روی نقل و انتقالات تیمم حساسم و می‌خواهم بازیکنی جذب کنم که در کوران مسابقات، گره از کار ما باز کند و باکیفیت باشد. ممکن است این قضیه مقداری طول هم بکشد، اما قطعا در بحث جذب بازیکن فعال هستیم و چند بازیکن مدنظر داریم که امیدوارم در آینده جذب شوند. اینکه بازیکنی را جذب کنیم که اسم بزرگی داشته باشد برای من اولویت ندارد، بلکه باید بازیکن مدنظرمان کیفیت فنی بالایی داشته باشد.

گل‌محمدی در رابطه با تغییر مالکیت باشگاه پدیده شهرخودرو تصریح کرد: بحث انتقال گرچه طول کشید، اما ختم به خیر شد و با ورود حمیداوی، نقطه عطفی در تاریخ باشگاه پدیده رقم خورد و باید از او واقعا تشکر کنیم، چون اگر ورود نمی‌کرد نمی‌دانم چه سرنوشتی برای پدیده رقم می‌خورد. نمونه‌اش همین 6 امتیازی بود که اگر حمیداوی نبود، امروز از پدیده کسر می‌شد. حمیداوی تا همین لحظه هم بیش از آنچه متعهد شده‌بود در ابتدا برای باشگاه خرج کند را، هزینه کرده‌ است و کارهایی کرده که فقط و فقط از یک عاشق فوتبال برمی‌آید. از حمیداوی و همکارانش باید تشکر کنم که باعث شدند فضای تیم متفاوت شود و خیال هواداران پدیده و بازیکنان راحت شود.

وی ادامه داد: آدمی نیستم که بیخودی از کسی تعریف کنم، اما واقعا اگر حمیداوی نبود، مشخص نبود چه اتفاقی برای پدیده رقم می‌خورد. با آمدن ایشان مهمترین مشکل باشگاه پدیده که موضوع «سوبا» بود حل شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد قطعا زحمات کل تیم بر باد می رفت و باید بگویم او تا همین جا هم منجی باشگاه پدیده شهرخودرو بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تأکید کرد: در این مدت، برخی از مسئولان شهری و استانی پای کار بوده‌اند. از شهرداری و شورای شهر گرفته تا استانداری، دادستانی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال و برخی از نمایندگان مجلس مشهد و البته شخص آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد که واقعا خیلی به تیم ما ابراز لطف داشتند. این نشان می‌دهد که در مشهد همدلی خوبی برای تقویت تیم و حمایت تیم پدیده شهر خودرو به وجود آمده است. امیدوارم این حمایت‌ها در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد. هواداران فوتبال در مشهد و سراسر خراسان واقعا پرشور و باغیرت هستند. آنها همواره هم به تیم و هم به خود من ابراز لطف داشتند. حیف است که مردم مشهد این نشاط را در ادامه نداشته باشند. شما ببینید وقتی در یک بازی دوستانه ما مقابل سپاهان بیش از دو هزار هوادار عاشق مشهدی به استادیوم می‌آیند، این یعنی اینکه هم کار ما در نیم فصل دوم سخت‌تر است و همین اینکه این هواداران به تنها تیم شهر و استان خود وابسته و پایبند هستند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم هم آقای رزم حسینی استاندار خراسان رضوی که اتفاقا تازه به این استان آمده‌اند و هم دکتر کلایی شهردار مشهد که ایشان هم مدت کوتاهی است به عنوان شهردار مشهد فعالیت می‌کنند و نشان داده‌اند ورزش دوست هستند، به تیم پدیده توجه داشته باشند. به هر شکل این تیم علاقه‌مندان زیادی را پیدا کرده است و مردم از پیروزی‌های تیم خوشحال می‌شوند و حیف است که ما شرایط خوبی را نداشته باشیم. قطعا حمیداوی مالک باشگاه نیز همانطور که خودش عنوان کرده بود به کمک مالی نیاز ندارد، اما به حمایت‌های معنوی مسئولان نیاز دارد و امیدواریم در جلسه ای با مسئولان استانی دغدغه‌های خود را بیان کنیم.

نظر شما