دکتر مسعود سلطانی‌فر:

پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در ۴۰سال اخیر داشته‌ایم/ تحریم‌های دشمن غیرقانونی است و با کمک مسئولان و مردم از این گردنه خطرناک هم به سلامت عبور خواهیم کرد

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۹۸۵۸۹
پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در ۴۰سال اخیر داشته‌ایم/ تحریم‌های دشمن غیرقانونی است و با کمک مسئولان و مردم از این گردنه خطرناک هم به سلامت عبور خواهیم کرد
حضور در دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش کاشان پایان بخش سفر امروز وزیر ورزش و جوانان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حضور در دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش کاشان پایان بخش سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به دو استان قم و اصفهان بود.

دکتر مسعود سلطانی فر در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت شایسته خیرین کاشان از ورزش این شهر گفت: شکر خدا با این حمایت واراده مسئولین شاهد رشد روزافزون ورزش در این منطقه هستیم.

وزیر ورزش و جوانان سپس با اشاره به شرایط سخت کنونی کشور گفت: امروزه همه مسئولین دولت تلاش می کنند بر اثر تحریم های غیرقانونی که دشمن بر ما تحمیل کرده فشار زیادی متوجه مردم نشود و قطعا با عزم و اراده مردم مثل ۴۰ سال گذشته از این گردنه خطرناک هم عبور می کنیم.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و طی این سال ها در ورزش و حوزه های مختلف بسیار پیشرفت کرده ایم و به افتخاراتی دست یافتیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ۱۶ دوره حضور ایران در المپیک که ۸ دوره آن بعد از انقلاب بود بیان داشت: در بزرگترین آوردگاه ورزش یعنی المپیک قبل از انقلاب تنها ۴ مدال طلای المپیک داشتیم که پس از انقلاب به ۱۶ مدال طلا رسید، در حوزه عمرانی نیز پس از انقلاب حدود ۶ برابر نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت داشتیم و هنوز هم پروژه های در حال ساخت داریم که با افتتاح آنها این امار ۹ برابر خواهد شد.

دکتر سلطانی فر در پایان تاکید کرد: امیدوارم در کاشان همچون گذشته شاهد بروز استعدادهای برتر در حوزه ورزش باشیم. حدود ۳۲۱ پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور توسط خیرین در دست اقدام است که تا پایان امسال ۲۵ پروژه به اتمام می رسد. امیدواریم شاهد بروز استعدادهای جدید ورزشی از کاشان در تیم ملی های مختلف باشیم. روند تکمیل استادیوم ۳۰۰۰ نفره کاشان هم که ۱۰ سال متوقف شده بود از ابتدای ۹۸ شروع خواهد شد و سعی می کنیم دوساله تکمیل و افتتاح شود.

نظر شما