با تایید وکیل ستاره پرتغالی

رونالدو برای پرونده جنجالی اش در آمریکا تستDNA می دهد

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۹:۳۵
کد خبر: ۷۹۸۶۹۸
رونالدو برای پرونده جنجالی اش در آمریکا تستDNA می دهد
وکیل ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به درخواست پلیس آمریکا برای دریافت نمونه DNA این بازیکن واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پی گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر اینکه پلیس لاس وگاس برای تکمیل تحقیقات خود درباره پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به زنی به نام "کاترین مایورگا" در هتلی در این شهر، با ارسال نامه‌ای به ایتالیا خواستار دریافت نمونه‌ای از DNA این ستاره پرتغالی شده است، وکیل رونالدو به خبر‌های منتشر شده واکنش نشان داد و گفت: «این درخواست تعجب آور نیست.»
 
پیتر کریستینسن وکیل رونالدو در گفتگو با تلگراف گفت: «رونالدو همیشه گفته و امروز هم می‌گوید که آنچه در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس رخ داده، بر اساس رضایت طرفین بوده است. الان هم جای تعجب نیست که درخواست آزمایش DNA داده شده است و این هم عجیب نیست که پلیس به عنوان بخشی از تحقیقاتش چنین درخواست استانداردی را داشته باشد.»
 
در ماه سپتامبر بود که کاترین مایورگا در گفتگو با دراشپیگل، اتهام تجاوز کریس رونالدو به خود را مطرح کرد. این بازیکن پرتغالی ادعا‌های مایورگا را رد و او را به انجام اقدام قانونی تهدید کرد.
 
طبق گزارش این روزنامه آلمانی، این زن ۳۴ ساله اندکی بعد از اتفاقات پنت هاوس هتلی در لاس وگاس، ماه اکتبر سال ۲۰۰۹ علیه رونالدو شکایتی را تنظیم کرده بود، اما سال ۲۰۱۰ با وکلای رونالدو توافق کرد که در ازای دریافت ۳۷۵ هزار یورو به عنوان حق السکوت این پرونده را پیگیری و علنی نکند. اما وکلای او معتقدند که این توافقنامه غیرقانونی است. پلیس نوادا حالا تحقیقاتی خود را در مورد شکایت ماه اکتبر مدل پیشین دوباره آغاز کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز