حسین کلانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش‌وجوانان تمام قد از تیم ملی حمایت کرد/ همه مردم از کی‌روش جام می‌خواهند/ ویتنام در حد و اندازه ایران نیست

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۶:۳۸:۲۷
کد خبر: ۷۹۸۷۱۲
وزارت ورزش‌وجوانان تمام قد از تیم ملی حمایت کرد/ همه مردم از کی‌روش جام می‌خواهند/ ویتنام در حد و اندازه ایران نیست
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: همه مردم ایران از کی‌روش فقط جام می‌خواهند و امیدواریم ایران به این امر مهم برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کلانی، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره دیدار ایران و ویتنام در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم ملی کشورمان در دیدار با یمن عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و انتظارات از تیم ملی هم افزایش یافت. ویتنام در حد و اندازه ایران نیست البته تیم‌های ضعیف در این جام نشان دادند نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشتند.

وی ادامه داد: باتوجه به آگاهی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نمی‌توان گفت تیم ملی کشورمان به دلیل نتیجه خوب مقابل یمن مغرور شده است. بازیکنان تیم ملی در دیدار با یمن همدل شده بودند و با از خود گذشتگی همه تلاش خود را به کار بردند تا برای یکدیگر موقعیت گلزنی ایجاد کنند که این امر بسیار ارزشمند است. امیدوار هستیم تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها به جام قهرمانی برسد.

کلانی با تاکید بر اینکه همه مردم ایران از کی‌روش فقط جام می‌خواهند، بیان کرد: کی‌روش بعد از دیدار ایران و یمن صحبت‌هایی مطرح کرد که می‌توانست انجام ندهد. صحبت‌های کی‌روش ذهن‌ها را به این سمت برد که وی اگر در جام ملت‌های آسیا موفق نشود می‌خواهد مشکلات را به گردن فرد خاصی بیندازد، در صورتی که همه مسئولان در تلاش هستند تیم ملی بدون مشکل به قهرمانی برسد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال همه امکانات مورد نیاز کی‌روش را در اختیار قراردادند، گفت: تیم ملی ایران برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا هیچ مشکلی نداشت. اردوهای خوبی در بهترین و مدرن‌ترین کمپ فوتبال در جهان را برگزار کردند. تیم ملی در شرایط بسیار خوبی راهی مسابقات جام ملت‌های آسیا شد و این کی‌روش است که وظیفه کسب جام برای مردم ایران دارد زیرا ه آنچه نیاز یک تیم بود از سوی مسئولان مهیا شد.

نظر شما