رضا توکلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی فوتبال باید آرامش داشته باشد/ ۸۰ میلیون ایرانی پشتیبان این تیم هستند/ ویتنام حریف سختی برای ایران نیست

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۷:۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۹۸۷۱۴
تیم ملی فوتبال باید آرامش داشته باشد/ ۸۰ میلیون ایرانی پشتیبان این تیم هستند/ ویتنام حریف سختی برای ایران نیست
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فکر نمی‌کنم ویتنام بتواند حریف سختی برای ملی‌پوشان ایران باشد و ما می‌توانیم به راحتی از سد این تیم عبور کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا توکلی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون، این روزها پس از انجام عمل قلب باز در خانه به سر می‌برد و یکی از سرگرمی‌های او تماشای فوتبال و پیگیری بازی‌های جام ملت‌های آسیاست.

او درباره هفدهمین دوره جام ملت‌ها به خبرنگار برنا گفت: مشخص است همه تیم‌ها با تدارکات کافی پا به این عرصه گذاشتند و از حمایت حداکثری نیز برخوردار هستند.

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون درباره بازی تیم ملی مقابل یمن اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی توانست با یک برد پرگل به خوبی در این رقابت‌ها استارت بزند، معتقدم تیم ملی باید آرامش داشته باشد و ملی‌پوشان بدانند 80 میلیون ایرانی پشتیبان آنها هستند و برای موفقیت آنها انرژی مثبت می‌فرستند و دعا می‌کنند.

توکلی درباره بازی امروز تیم ملی مقابل ویتنام گفت: فکر نمی‌کنم این تیم بتواند حریف سختی برای ملی‌پوشان ایران باشد و می‌توانیم به راحتی از سد این تیم عبور کنیم، حریفان اصلی وقتی مشخص می‌شوند که در بین 8 تیم صعود کردیم و ملی‌پوشان ایران پتانسیل و زمینه قهرمانی در جام ملت‌ها را دارند.

نظر شما