نماینده مردم زاوه، تربت حیدریه و‌ مه ولات:

ورزش کشور در دولت تدبیروامید هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری پیشرفت بسیار بالایی داشته است

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۹۸۹۹۳
ورزش کشور در دولت تدبیروامید هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری پیشرفت بسیار بالایی داشته است
سعید باستانی نماینده مردم زاوه ،تربت حیدریه و‌ مه ولات در مراسم افتتاح استادیوم پنج هزارنفری ازادی تربت حیدریه گفت: ورزش کشور در دولت تدبیر و امید هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری پیشرفت بسیار بالایی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید باستانی، نماینده مردم زاوه، تربت حیدریه و‌مه ولات در مراسم افتتاح استادیوم پنج هزارنفری آزادی تربت حیدریه گفت: ورزش کشور در دولت تدبیر و امید هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری پیشرفت بسیار بالایی داشته است.

او‌با اشاره به رشد زیر ساخت های ورزش کشور موضوع تعامل دکتر سلطانی فر با شهرستان‌‌ها را مورد توجه قرارداد و از این ارتباط سازنده به عنوان اتفاقی بسیارخوب یاد کرد.

نماینده مردوم زاوه، ترتبت حیدریه و مه ولات همچنین توضیح داد: تمام کسانی که در حوزه ورزش خراسان رضوی فعالیت داشتند نگاه ویژه‌ای به پروژه استادیوم آزادی تربت حیدریه داشته که خوشبختانه امروز با حضور وزیر ورزش و‌جوانان به بهره برداری رسید.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با اعلام قدردانی خود و‌ مردم تربت حیدریه بابت افتتاح این استادیوم اظهار داشت: مواردی چون استخر روباز نیمه تمام این شهرستان در تربت حیدریه و توسعه ورزشگاه هزار نفری به ۱۵ هزار نفری را برای افزایش سرانه ورزش این استان پیشنهاد کرد.

وی افزود: برای نگهداری این مجموعه ورزشی نیاز به جذب نیرو داریم، اعتبار خوبی صرف این پروژه شده و اتفاق بزرگی در این ورزشگاه افتاد ولی باید برای خوابگاه ورزشی این مجموعه می توان از بخشی از مسکن مهر را به خوابگاه در نظر بگیریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: بخش خصوصی زمین تنیس شروع شده که نیاز به توجه دارد،ضمن اینکه کوهنوردی در این شهرستان به طور حرفه ای پیگیری می شودبنابراین با توجه به علاقمندی مردم به این رشته زمینی به کوهنوردی اختصاص پیدا کرده است.در دوومیدانی نیز تربت حیدریه سرآمد کشور است انشاالله با توجه وزارت، این شهرستان در حیطه ورزشی شکوفا شود.

باستانی تصریح کرد: باید به روح منور شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم درود فرستاد تمام شهدا روحیه ورزشکاری بالایی داشتند و بهترین الگو در حوزه ورزش می توان برای جوانان از آنها یاد کرد.

نظر شما