مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران:

سلطانی‌فر همیشه از جامعه ایثارگران حمایت می‌کند

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۹۹۰۶۸
سلطانی‌فر همیشه از جامعه ایثارگران حمایت می‌کند
نشست صمیمی ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ظهر امروز نشست صمیمی ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه سردار قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران  گفت: دکتر سلطانی فر حمایت همیشگی به جامعه ایثارگران دارند و همواره بر این موضوع تاکید دارند که هرکاری از دستمان بر می آید برای این عزیزان انجام دهیم.

وی افزود: عزیزان ایثارگر جزو بهترین ها هستند و کاری که شماها انجام دادید را با هیچ چیز نمی توان  جبران کرد. همه مجموعه دولت و وزارتخانه‌ ممنون زحمات و فداکاری های شما هستند.در وزارت ورزش ۱۸۰۰ ایثارگر داریم که بیشتر آن شامل استان ها می شوند که شامل فرزندان شهدا، جانبازان و آزاده ها می شود. در هشت سال دفاع مقدس ۵ هزار شهید قهرمان داشتیم که به خاطر تکلیف ورزش خود را رها کردند و به جبهه ها آمدند.

قاسمی تصریح کرد: همانطور که تا الان بوده باید بعد از این نیز توجه کافی و لازم را به جامعه ایثارگران داشته باشیم و با همکاری خانم فرامرزیان مشکل بیمه تکمیلی این عزیزان نیز حل شد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در پایان تاکید کرد: یک پرونده برای همه ایثارگران در سراسر کشور باز می کنیم که اطلاعات کافی از فعالیت و درصد ایثارگری آنها داشته باشیم که بتوانیم خدمات درخور به این عزیزان بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز