ظهر امروز؛

نشست کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۶:۵۵
کد خبر: ۷۹۹۱۰۰
نشست کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون برگزار شد
نشست کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون در ساعت ۱۳ امروز شنبه به ریاست محمدرضا پوریا رییس فدراسیون و با حضور سرکار خانم اسکندرنژاد رییس کمیته آموزش و اعضای این کمیته در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

در این نشست پوریا ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای کمیته آموزش اظهار داشت: این اولین نشست این کمیته بعداز حضور سرکار خانم اسکندرنژاد می باشد که امیدواریم با برخورداری از تجربیات آقای مداحی و دانش سرکار خانم اسکندرنژاد بتوانیم راهکاری جدیدی برای تدوین آیین نامه کمیته آموزش بعمل آوریم.

رییس فدراسیون همچنین اظهار داشت: برنامه ریزی جهت ارتقاء در بخش استعدادیابی، دوره های دانش افزایی و تشکیل کارگاه های آموزشی  در سال آینده ( ۱۳۹۸) انجام خواهد شد و خواستار تدوین برنامه جامعه در این زمینه گردید.

سپس اعضای کمتیه آموزش نظرات خود را عنوان نمودند و مقرر گردید آیین نامه جدید تدوین و به تصویب هیات رییسه فدراسیون رسیده و در صورت تصویب در مجمع عمومی سالیابه مطرح و به تصویب برسد.

اعضای کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون متشکل از سرکار خانم فریبا مددی و مرتضی مداحی، مهدی انوری، سیدبهادر زکی زاده، غلامحسین مینایی، غلامحسین یزدان پناه و خانم فروغ لنگری می باشند.

در این نشست فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و علیرضا الهاکی رییس کمیته داوران فدراسیون نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز