محمد نصرتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سه تغییر کی‌روش روی بازی امروز تیم ملی تاثیر گذاشت/ دیدار با عراق هم بسیار مهم است

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۹:۳۱
کد خبر: ۷۹۹۱۴۰
سه تغییر کی‌روش روی بازی امروز تیم ملی تاثیر گذاشت/ دیدار با عراق هم بسیار مهم است
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بازی به بازی که جلوتر می‌ رویم به مراتب شرایط بسیار سخت تر می شود.

به گزارش گروه ورزشش خبرگزاری برنا؛ محمد نصرتی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار ایران و ویتنام در جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: ایران در این دیدار بازی خوبی انجام داد و توانست کلین شیت کند. بازی به بازی که جلوتر می‌رویم به مراتب شرایط بسیار سخت تر می شود.

وی ادامه داد: ویتنام بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد اما تیم ملی کشورمان توانست بازی متنوعی در این جام به نمایش بگذارد. در این دیدار سه تغییر داشتیم که طبعا سرمربی برای آن برنامه داشت.

نصرتی با تاکید بر اینکه در خط دفاعی این بازی اشتباه کمی داشتیم، افزود: احسان حاج صفی در این دیدار یک اشتباهی داشت که بازیکن حریف را صاحب توپ کرد و نباید این امر در بازی های دیگر تکرار شود. معتقدم کنعانی‌زادگان تجربه بین‌المللی کمتری دارد و این بازیکن در بازی‌های دیگر به شرایط بهتری می‌رسد.

وی درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی عراق گفت: صعود تیم ملی با این برد مسجل شد اما بازی عراق هم برای تیم ملی کشورمان مهم است و قطعا در این دیدار کی‌روش از بازیکنانی که در دو دیدار گذشته کمتر بازی کردند در ترکیب بهره خواهد برد.

نظر شما