تیم ما شایسته تمجید است؛

جلالی: با نظم و انسجام ویتنام را شکست دادیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۳:۳۰
کد خبر: ۷۹۹۱۷۲
جلالی: با نظم و انسجام ویتنام را شکست دادیم
مربی و کارشناس با سابقه فوتبال معتقد است تیم ایران با نظم و انسجام مناسب موفق به پیروزی در دو مسابقه ابتدایی جام ملت ها شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی درخصوص بازی ایران مقابل ویتنام گفت: فکر می کنم تیم ما به خوبی این بازی را کنترل کرد و با نظم و انسجام مناسب موفق به شکست حریف شد. در واقع تیم ما شایسته تمجید است چرا که 70% مالکیت توپ را در این دو بازی در اختیار داشته ایم همچنین به خوبی بازی را کنترل کرده ایم، دو گل به ثمر رساندیم و پاس های سالمی بین بازیکنان ما رد و بدل می شد که اینها نشان دهنده کیفیت تیم است.

جلالی اضافه کرد: نباید از بازی خوب سردار آزمون در این مسابقه بگذریم. بازیکنی که با صداقت و وظیفه شناسی کار می کند و تمام خواسته های مربی را در زمین پیاده می کند. جاگیری و عملکرد آزمون در این مسابقه بسیار مهم و تاثیرگذار بود که تیم ما را بارها صاحب موقعیت کرد و همچنین موفق به زدن دو گل در این بازی شد.

مربی و کارشناس با سابقه فوتبال اظهار داشت: تیم ما به خوبی فضاهای بازی را در اختیار داشت و حتی زمانی که توپ را از دست می دادیم خیلی خوب و با انسجام آن را از حریف پس می گرفتیم. در واقع اجازه بازی سازی و حرکت را به حریف ندادیم. همچنین خط دفاعی ما عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و موقعیت های اندکی هم که به حریف داده شد طبیعی بود. اما زمان بیشتر بازی و موقعیت های متعدد گل زنی برای ما فراهم شد تا با شایستگی در دومین بازی هم پیروز شویم. باید به دنبال حفظ این روند در بازی های آتی باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز