اردوی امیدها در قطر برگزار می‌شود؛

دیدار برانکو و کرانچار در قطر

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۷۹۹۳۱۷
دیدار برانکو و کرانچار در قطر
تیم ملی المپیک ایران امروز یکشنبه راهی قطر می‌شود تا در تورنمنت 4 جانبه‌ای حضور پیدا کند که زلاتکو کرانچار آن را برای آماده‌سازی تیم خود مهم توصیف کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طبق اعلام کادر فنی تیم المپیک ایران، 23 بازیکن در پایان اردوی 10 روزه تهران به منظور حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر انتخاب شدند. این اردو روز جمعه با انجام آخرین تمرین به پایان رسید. هر دو بازیکن دعوت شده از پرسپولیس نیز در این مرحله از اردوی آماده سازی حضور دارند.

اسامی بازیکنان حاضر در تورنمنت قطر به شرح زیر است؛

حمیدرضا طاهرخانی و سعید حسین پور (پرسپولیس)، ابوالفضل رزاق‌پور و امیر روستایی (پیکان)، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مهدی نوراللهی (استقلال تهران)، امید دره، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده (سایپا)، شهاب عادلی و مسلمی پور (سپاهان)، معراج اسماعیلی (ذوب‌آهن)، محمدمهدی مهدی‌خانی و سینا زامهران(پدیده)، علیرضا آرتا (مس کرمان)، یونس دلفی و وحید نامداری (استقلال خوزستان)، حسین ساکی و رضا جبیره (صنعت نفت آبادان)، محمدرضا آزادی (تراکتورسازی)، علی شجاعی(نساجی قائمشهر) و امید نورافکن (شارلووای بلژیک).

اعضای تیم ملی فوتبال المپیک، امروز با پرواز ساعت 12 راهی قطر می‌شوند تا در کمپ اسپایر دوحه حضور پیدا کنند. این در حالی است که تیم پاری سن ژرمن هم طبق برنامه اعلام شده از سوی مقام‌های قطری برای حضور در یک تورنمنت، امروز وارد اسپایر می‌شود.

تیم المپیک هم به این ترتیب تمرینات خود را در مجاورت سرخپوشان برگزار خواهند کرد که این مساله با توجه به رویکرد مثبت کرانچار نسبت به باشگاه‌ها و دیگر مربیان همچنین ارتباط خوبش با برانکو جالب توجه خواهد بود.نخستین بازی تیم المپیک کشورمان که 68 روز دیگر در دیدار‌های مقدماتی المپیک2020 شرکت می‌کند در تورنمنت قطر، روز 25 دی برابر تاجیکستان برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال، تورنمنت چهارجانبه قطر با حضور چهار تیم امید ایران، تاجیکستان، کویت و قطر از 25 دی تا اول بهمن در دوحه برگزار خواهد شد. زلاتکو کرانچار این تورنمنت را با توجه به این ترکیب از تیم‌های عربی و آسیای میانه برای آماده‌سازی ملی‌پوشان کشورمان مهم توصیف کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز