ژاپن ۱ - عمان ۰؛

برد خفیف سامورایی ها با اشتباه فاحش داوری/ژاپن به مرحله بعد صعود کرد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۶:۱۵
کد خبر: ۷۹۹۶۴۵
برد خفیف سامورایی ها با اشتباه فاحش داوری/ژاپن به مرحله بعد صعود کرد
در ادامه رقابتهای جام ملت های آسیا 2019 امارات، تیم های ملی در گروه F ژاپن با یک گل از سد عمان گذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابتهای جام ملت های آسیا 2019 امارات، تیم های ملی ژاپن و عمان در گروه F از ساعت 17 به مصاف هم رفتند.

ژاپنی ها این مسابقه را هجومی آغاز کردند و هاراگوچی در دقیقه دو بازی نخستین موقعیت جدی را به وجود آورد و با ضربه ای تیر دروازه عمان را به لرزه در آورد.

ژاپن به حملات خود ادامه داد و بارها تا اواسط نیمه نخست دروازه عمان را تهدید کرد که با بی دقتی مهاجمان دروازه باز نمی شد.

در دقیقه 27 مینامینو یک فرصت عالی گلزنی دیگر را از دست داد و دروازه بان عمان به خوبی واکنش نشان داد ولی در ریباند خطای رائد صالح موجب شد تا ژاپن صاحب یک ضربه پنالتی شود.هاراگوچی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با شوتی محکم گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در آخرین دقیقه نیمه نخست عمان فرصتی عالی برای گلزنی  داشت . پاس در عرض به محوطه جریمه ژاپن و شوت محکم رائد صالح را اندو با تکل به موقع برگشت داد و در ادامه نیز شوت سر ضرب محسن الغسانی به سمت دروازه به دستان ناگاتومو مدافع ژاپن برخورد کرد و به کرنر رفت.  پنالتی بودن این صحنه تقریبا واضح بود اما داور مالزیایی با تصمیم عجیب برای عمان پنالتی نگرفت تا بازیکنان این تیم اعتراض شدیدی به داور بکنند و بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار کاملا سرد و کم موقعیت دنبال شد و عمان قدرت حمله و ایجاد موقعیت روی دروازه ژاپن نداشت. تیم ژاپن هم اشتیاق کمتری به نسبت نیمه نخست برای گلزنی از خود نشان داد.

ژاپن با این پیروزی ۶ امتیازی شد و صعودش به دور یک هشتم نهایی را مسجل کرد. عمان نیز با تحمل دومین شکستش، از شانس کمی برای راهیابی به دور بعد این مسابقات به عنوان تیم سوم برخوردار شد.

نظر شما