پرسپولیس ۲ – اوپن بلژیک۱؛

تعویض های طلایی برانکو نتیجه داد/ شجاع خلیل زاده با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۱:۲۴
کد خبر: ۷۹۹۶۵۱
تعویض های طلایی برانکو نتیجه داد/ شجاع خلیل زاده با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد
دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اوپن بانتیجه 2بر یک به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تدارکاتی پرسپولیس و اوپن بلژیک از ساعت 17 به وقت محلی (17:30 دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه اسپایر آغاز شد.

این دیدار که در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، در دقیقه 67 در پی یک پاس عمقی و ضربه بازیکن تیم اوپن، دروازه پرسپولیس باز شد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود حریف بلژیکی پیگیری شد.

ضمن اینکه آدام همتی در دقیقه 65 به جای مهدی شریفی وارد زمین شد و در همین دقایق سرخپوشان دو موقعیت بسیار خوب را بدست آوردند که توپ با بدشانسی راهی دروازه نشد.

برانکو در نیمه دوم این دیدار، به صورت پی در پی بازیکنان را به زمین فرستاد.

در دقیقه 74 موقعیتی مشابه گل اول برای تیم اوپن ساخته و پرداخته شد که اینبار رادو شوویچ به زیبایی ضربه بازیکن حریف را مهار کرد.

در دقیقه 75 احسان حسینی به جای شجاع خلیل زاده که کمی هم احساس مصدومیت می کرد  به زمین آمد.

در دقیقه 76 سعید کریمی جایگزین علی علیپور شد.

در دقیقه 80 ضربه ایستگاهی پرسپولیس توسط امید عالیشاه به سمت دروازه اوپن شلیک شد که توپ با فاصله خیلی اندک از کنار تیرک دروازه حریف گذشت و این فرصت نیز از دست رفت.

در دقیقه 85 ارسال روی دروازه اوپن با خروج دروازه‌بان این تیم همراه شد که توپ با ضربه سر سعید کریمی وارد دروازه حریف شد تا این بازیکن تعویض طلایی برانکو در این بازی لقب بگیرد و بازی به تساوی برسد.

در دقیقه 87 محسن ربیع خواه با مصدومیت مواجه شد و زمین مسابقه را ترک و بجای او محمد حسینی بازیکن جوان پرسپولیس وارد زمین شد.

در دقیقه 90 امید عالیشاه پاس زیبایی را برای محمد امین اسدی ارسال کرد که این مهاجم جوان پرسپولیس با ضربه‌ای دقیق، گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد تا او نیز تعویضی کار آمد برای سرخپوشان باشد.

این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت

گفتنی است برانکو ایوانکوویچ در دیدار تدارکاتی مقابل تیم اوپن بلژیک در اردوی قطر، پرسپولیس را با ترکیب زیر به میدان فرستاده بود:

رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، امید عالیشاه، علی علیپور، سیامک نعمتی و مهدی شریفی.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز