هفته هفدهم لیگ برتر؛

رویارویی مربیان محبوب پرسپولیسی/ امپراطوری پروفسور به اهواز رسید

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۵:۰۱:۳۹
کد خبر: ۸۱۰۴۵۸
رویارویی مربیان محبوب پرسپولیسی/ امپراطوری پروفسور به اهواز رسید
در مهم‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر شاگردان برانکو در اهواز به مصاف تیم فولاد خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام پنج بازی پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی این هفته تیم صدرنشین پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

سرخ‌پوشان پایتخت در نیم فصل دوم لیگ با چهره‌ای متفاوت ظاهر شدند و اضافه شدن چند بازیکن جدید به ترکیب پرسپولیس امید را برای برانکو و هواداران این تیم زنده نگه داشته که در این فصل نیز پرسپولیس بتواند سومین قهرمانی متوالی را به دست آورد. شاگردان برانکو در اولین بازی نیم فصل در هفته پیش به مصاف پدیده رفتند و موفق شدند با دوگل مقابل حریف به پیروزی برسند و با توجه به تساوی سپاهان به صدر جدول رسیدند.

پرسپولیس در این هفته باید در یک بازی سخت دیگر به مصاف شاگردان افشین قطبی برود که به نظر می‌رسد فولادی‌ها در نیم فصل دوم با حضور سرمربی سابق پرسپولیس شرایط بهتری دارند و می‌خواهند امتیازهای از دست رفته نیم فصل اول را جبران کنند. شاگردان برانکو در این فصل نشان دادند خارج از خانه نیز می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند و این بهترین فرصت است که پرسپولیس بتواند جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند. پرسپولیس در بازی هفته گذشته مهدی ترابی، خرید جدید خود، را در اختیار نداشت ولی این بازیکن در بازی امروز می‌تواند مهره ارزشمندی برای برانکو و تیمش باشد و باید دید سرمربی کروات این بازیکن را به صورت فیکس در زمین استفاده خواهد کرد یا اینکه در نیمه دوم از او بهره می‌برد.

فولاد خوزستان در بازی هفته گذشته در جم مقابل پارس جنوبی به تساوی بدون گل دست یافت و قطعا شاگردان قطبی در بازی خانگی خود مقابل پرسپولیس به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستند. تقابل اندیشه‌های قطبی و برانکو در این دیدار دیدنی خواهد بود چراکه قطبی مقابل تیم سابق خود خواهد ایستاد که قبلا موفق شده بود یک بار با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند. پرسپولیس با کسب 34 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فولاد با 19 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. نتیجه بازی رفت دو تیم 3 بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید و حالا به نوعی فولاد به دنبال انتقام بازی رفت خواهد بود.

نکته جالب در خصوص این بازی حضور سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس است که در نیم فصل اول در ترکیب فولاد قرار داشت و بعد از مذاکرات دو باشگاه به تیم سابق خود پرسپولیس بازگشت و انگیزه‌های زیادی دارد که مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود به میدان برود. همچنین حضور حسن بیت‌سعید، مهاجم سابق استقلال، در ترکیب فولاد نیز می‌تواند به جذابیت‌های این بازی کمک کند.

تنها غایب پرسپولیس در این بازی شجاع خلیل‌زاده است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز