لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های بانوان کشور؛

تقابل چهار مدعی در مرحله پلی‌آف

۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۶:۱۸
کد خبر: ۸۱۰۴۹۶
با انجام مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور در نهایت چهار تیم جواز حضور در مرحله پلی‌آف این مسابقات را به دست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله حساس رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور با حضور 7 تیم طی روزهای 17 لغایت 19 بهمن ماه در آکادمی تیم های ملی امیر احتشام زاده در حالی برگزار گردید که چهار تیم مدعی قهرمانی در رویارویی با یکدیگر بازی بسیار نزدیکی و غیر قابل پیش‌بینی را از خود به نمایش گذاشتند.

در پایان مرحله سوم این مسابقات شهرداری شهر بابک که در دور قبل در رده سوم جدول امتیازی قرار داشت موفق شد در بازیهای حساس مرحله نهایی با پیروزی   5 بر یک مقابل نامی نو صدرنشین دور قبل ، از مجموع 14 بازی انجام شده با 2 باخت صدرنشین  و به عنوان تیم اول راهی مرحله پلی آف گردد.

تیم دیجی تندرست نیز که در مرحله رفت تنها با یک باخت در رده دوم قرار داشت در مرحله تعیین کننده نیز با برد مقابل نامی نو و دانشگاه آزاد و باخت 5 بر 3 در برابر شهرداری شهر بابک از مجموع 14 بازی انجام شده با کسب 26  امتیاز با فاصله بسیار کم تیم صدرنشین را برای رسیدن به قهرمانی دنبال کند.

نامی نو که تنها باخت خود را در دور قبل در برابر دانشگاه آزاد کسب کرده بود در این دور در بازیهای حساس خود مقابل این تیم به برتری 5 بر دو دست یافت اما در مصاف با تیم های شهرداری شهر بابک و دیجی تندرست نتیجه را واگذار کرد تا بدین ترتیب با کسب 25 امتیاز به عنوان تیم سوم راهی پلی آف گردد.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز با مجموع 9 برد از 14 بازی انجام شده با کسب 23 امتیاز به عنوان تیم چهارم به مرحله بعد صعود کرد.

در مرحله نهایی شهرداری شهر بابک به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی و دیجی تندرست به مصاف نامی نو اصفهان میروند.

رشد ورزش ایرانیان البرز، اکباتان همدان، ساسان کرمان، مناطق نفت خیز جنوب نیز  به ترتیب جایگاههای 5 تا 8 را به خود اختصاص داده و از صعود به مرحله نهایی باز ماندند.

همچنین تیم مناظق نفت‌خیز که درپایان دوره دوم با 11 امتیاز  و تفاضل اختلاف 6 امتیازی با صدرنشین در رده ششم جدول بود از حضور در دور آخر مرحله مقدماتی انصراف داد.

photo_۲۰۱۹-۰۲-۰۹_۱۳-۳۴-۲۴

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز